ARKADAŞLAR KISA YAZDIĞIMI BİLİYORUM BUNUN NEDENİ HAFTADA BİR KAÇ KERE YAYINLAYACAK OLMAM. OKUMAYA DEVAM EDİN.. MULTİMEDYAYA BAKMAYI UNUTMAYIN..
Ellerimden ateşler yükseliyordu ama bırakın elimin yanmasını sıcaklık bile hissetmiyordum. Önce hayal gördüğümü düşündüm. Ama hayır. Hayal değildi.
Ben olduğum yerde donakalmıştım. Gözlerimi ellerimden alamıyordum. Önce bulanık görmeye başladım sonra.. Sonrası mı? Hatırlamıyordum.
Gözlerimi açtığımda William'ı gördüm. Bana gülümsedi. Ben de o anki sersemliğimle gülümsedim. Ama bunda bir tuhaflık vardı. William ters mi dönmüştü? Ah olamaz! Ben William'ın dizlerinin üzerindeydim!
Aniden kalktım. Epey başım dönüyordu. Yüzümü yıkamam gerekiyordu. Ayrıca acıkmıştım. Hem annemler nerdeydi. Mutfağa gidip yemek hazırl.. Bir dakika ateşler! Duvardaki William.. Ellerim.. Her şey netleşmeye başladı. Hızla William'a dönerek
''Bana ne yaptın sen!'' dedim.
''Sakin ol. Her şeyi anlatacağım. Ama önce sakin ol ve bana güven tamam mı?''
''Seni daha tanımıyorum bile. Sana neden güveneyim ki?''
''Çünkü başına gelen tuhaf şeyleri açıklayabilecek tek kişi benim.''
Başıma gelen tuhaf şeyler.. Evet başıma gelen tek tuhaflık bu değildi. Anneme çok sinirlendiğim bir gün evimizin yanması ve bu eve taşınmamız.. Muma dokunabilmem.. Sınıfta ışık patlamasıı olması ve bunun sadece benim görmüş olmam.. Ve daha bunun gibi bir sürü şey..
Sanırım bir açıklama bekliyordum.
''Tamam. Seni dinliyorum:''
''Büyülere inanır mısın?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCH
FantasyBU HAYATINI SIRADAN VE SIKICI BİR ŞEKİLDE YAŞARKEN BİR GÜN CADI OLDUĞUNU ÖĞRENEN VE HAYATI DEĞİŞEN BİR KIZIN HİKAYESİ. BU, BENİM HİKAYEM..