''Ne kadar da güzelsin..''

601 36 4
                                    

MULTİMEDYADA OLİVİA'NIN SON SAHNEDEN RESMİ VAR ARKADAŞLAR. BU BÖLÜM İÇİN SİZE BİR ŞARKI SEÇTİM. İYİ OKUMALAR..

''Büyüler mi? Gerçek olduklarını sanmıy..'' O an donakalmıştım. Sanırım ne demek istediğini yavaş yavaş anlıyordum.

''Olivia şimdi anlatacaklarımı hiç kesmeden dinlemeni istiyorum. Tamam mı?''   Şaşkınlıkla kafamı salladım.

''Bundan yüzlerce yıl önce önce Orta Çağda büyük güçler yer alıyordu. Olivia bunlar hayal bile edemeyeceğin kadar muhteşem varlıklardı. Biz bu varlıklara CADI deriz. Ve büyükannen de bunlardan biriydi.''

Duyduklarımın gerçek olup olmadığını kafamda tartmaya çalışıyordum ama beynim durmuş gibiydi sanki. Dengemi kaybederek sendeledim. Will kolumdan yakalayarak beni kaldırdı ve otutturdu. 

''Tamam iyiyim, devam et.''

''Bizde cadılık nesilden nesile aktarılan bir şey değildir. Ama bu orta çağ cadıları için geçerli değil. Sadece onlar ve onların soyundan gelenler neslini devam ettirebildi. Sen de büyükannenin güçlerine sahipsin Olivia. Doğayı kontrol edebiliyorsun. İnsanların düşüncelerini okuyabiliyorsun. Hatırla. Bugün dünyada orta çağ cadılarının soyundan gelen bir tek sen varsın. Bizim için tek kurtuluşsun. Biliyorum bütün bunlar sana çok fazla ama.. Tek çaremizsin Olivia.''

Kendimde değildim. Başım dönüyordu. Şoktaydım. Daha fazla şey öğrenmek istiyordum, her şeyi bilmek istiyordum. Ama tek söyleyebildiğim

''Beni yalnız bırak'' oldu. Yalnız kalmak mı? Hayır yalnız kalmak istemiyordum. Kafasını sallayarak ayağa kalktı. Gitmesini istemiyordum, benimle kalsın istiyordum. Gözlerimi sımsıkı yumdum.

''Olivia gitmememi istiyorsan söyleyebilirdin. Önüme bir duvar örmek zorunda değilsin.''  Ne? Duvar mı? Hızla gözlerimi açtım. Evet William daha ileri gidemiyordu. Sinirlerim bozulmuştu. Gülmeye başladım. Will gelip yanıma oturdu.

''Sanırım iyi anlaşacağız senle''  dedi yüzüme daha çok yaklaşarak. Beni etkilediğini itiraf etmeliyim. Sadece kafamı salladım gözlerine bakarak. Onun sesinden bir şeyler duyuyordum. Dudaklarına baktım ama o konuşmuyordu.

''Ne kadar da güzelsin.. ''

WITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin