Beni kıskanıyor mu?

482 40 10
                                    

ARKADAŞLAR BENİM SAĞIM SOLUM BELLİ OLMUYOR GERÇEKTEN. BAZEN İŞTE BÖYLE GÜNDE İKİ BÖLÜM YAYINLAYABİLİYORUM. :) VOTE'LARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFENN. BÜTÜN OKUYUCULARIMI ÇOK SEVİYORUM. BEĞENDİYSENİZ LÜTFEN YORUM YAPIN. HEPSİNİ CEVAPLIYORUM :) MULTİMEDYADA SEVGİLİ JOSEPH'İMİZ VAR :)))

 Sarah ve Katy önde, Will ve ben arkada yürümeye başladık. Eğitim hemen bugün başlayacakmış. Önce dar ve uzun bir koridordan geçtik. Ordan çıktığımızda yuvarlak bir odaya girdik. Bu oda kapılarla doluydu. Kapıların üstünde bir şeyler yazıyordu. Biraz daha yaklaşarak okumaya çalıştım. İlk kapının üstünde ateş yazıyordu. Bir adım daha yaklaştım ve Will'in sesi tüm odayı doldurdu:

''Olivia! Hadi, bu taraftan..''

William'ın olduğu yere gittim. O da başka bir kapıyı tutuyordu. Yüz ifadesinden anladığım kadarıyla içeri girmemi bekliyordu. Girerken kapının üstündeki yazıya baktım: Su.

Burası çok değişik bir yerdi. Buna kendim bile inanamıyordum ama gücü bir şekilde hissediyorum. Bu çok garip bir his. Sarah'nın yanına gittim. Benden ne isteyeceğini çok merak ediyordum.

''Olivia.. Şimdi gözlerini kapat..''  Elimden tuttu ve yürütmeye başladı. 

''Konsantre ol Olivia.'' William'ın sesi beni kendime getirmişti. Ani bir panikle gözlerimi açtım ve ayaklarıma doğru baktım. 

Ama bu.. Olamaz.. Suyun üstünde duruyordum! Bir anda bütün dikkatim yerle bir oldu ve tabi ben de suyu boyladım. Burası oldukça derindi. Çırpındıkça daha çok batıyordum. Bir şey beni durmadan aşağı çekiyordu. 

Kısa süre sonra bunun bir el olduğunu anladım ve onla karşı karşıya geldim. Koyu mavi gözleri ve saçları vardı. Evet, evet saçları koyu maviydi. 

Elini ver bana?

Benimle konuşmadan iletişime geçmişti. Onu duyabiliyordum ama konuşmuyordu.. İçimden bir ses ona güvenebileceğimi söyledi ve ben de öyle yaptım. Ayak bileğimden tutmasından daha iyi değil mi? Elini tuttuğum anda artık nefes almam gerekmiyormuş gibi hissettim. Ve gerekmiyordu da. Beni de çekip daha aşağıya inmeye başladık.

Sen Olivia'sın. Seni tanıyorum. Ben su cadısı Joseph.. Sana yardım edebilirim su için.

Onaylamak için başımı salladım. Aşağıya doğru indikçe iniyorduk. Ne olmuştu? Will, Sarah, Katy? Yukarıdalar mıydı hala?

Evet. Yukarıdalar. Ben sana yardım edebileceğimi söyledim. Hepsi kabul etti; Will dışında.. Sanırım seni kıskanıyor..

O an onun da düşünce okuyabildiğini anlamıştım. Will beni kıskanıyor muydu? Ama neden?

WITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin