Multimedyada William'ın güçlerini gösterdiği sahne var. Beni takip eden okuyucularıma teşekkür ederim. Lütfen yorum yapın, düşüncelerinizi merak ediyorum..
''Büyükanneme ne oldu William?''
''Bunu henüz biz de bilmiyoruz. Ölmüş olamaz çünkü Orta Çağ cadıları ölümsüz. İzine 250 yıl önce Antartika'da rastlanmış. Bildiğim kadarıyla buz cadısından bir büyü istemiş. Ama şimde nerde kimse bilmiyor.''
''Onu bulmak isterdim. Ona sormak istediğim o kadar çok şey var ki.'' Bunu söylerken kendimi yatağıma atmıştım. William da gelip yanıma oturdu.
''Ashley nerde?'
''Onu seni bulduğumuzu haber vermesi için FWS'a yolladım. Herkes seni çok merak ediyor. Şu an olduğumuz durumdan bizi yalnızca sen kurtarabilirsin.''
''FWS mi? O da ne?''
''For Witch School. Okuldan daha çok cadıların güçlerine göre eğitildiği bir yer. Hepimiz orda büyüdük bile diyebiliriz. Her cadının kendine özgü özel güçleri vardır.''
''Peki senin özel gücün ne?''
Bunu sorduktan sonra biraz daha yanıma yaklaştı ve elini elime kenetledi. Hafif bir rüzgar yüzümü okşamaya başladı. O an doğayı, çiçek kokusunu, yağmur damlacıklarını, her şeyi hissedebiliyordum. Biraz sonra gözlerimi açtım. William orada durmuş beni seyrediyordu.
''Bu müthiş bir şey! Ben de yapabilir miyim?''
''Tabi ki. Sen hepimizden daha güçlüsün. Yarın sabah FWS'a gitmemiz gerekiyor. Yakında Katherina'nin tarafını seçen cadılar bize saldıracaklar. Eğitilmen gerekiyor Olivia.''
''Katherina de kim?''
''O bir bakıma senin kuzenin. Orta çağ cadılarının soyundan geliyor senin gibi. Ama kötü tarafta. Daha doğrusu kötüler onun tarafında.'' Ah işte hayatımda bir Katherina eksikti. Ben onunla nasıl başa çıkabilirim ki? Korktuğumu belli etmemeliydim ama korkuyordum işte. Her gün aynı şeyleri bütün sıradanlığıyla yaşarken önce büyükannemin bir cadı olduğunu öğrendim sonra benim onun soyunu devam ettirdiğimi ve sonra da kötü kuzenim Katherina'le yakın zamanda bir savaşa gireceğimi. Sıradaki ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCH
FantasyBU HAYATINI SIRADAN VE SIKICI BİR ŞEKİLDE YAŞARKEN BİR GÜN CADI OLDUĞUNU ÖĞRENEN VE HAYATI DEĞİŞEN BİR KIZIN HİKAYESİ. BU, BENİM HİKAYEM..