ARKADAŞLAR MULTİMEDYADA OLİVİA VE WİLİAM'IN YAKINLAŞTIKLARI SAHNE VAR. HER ZAMANKİ GİBİ ŞARKIMIZ DA HAZIR. İYİ OKUMALAR..
''Ne kadar da güzelsin..'
Hafif tebessüm ederek ve biraz da utanarak başımı öne eğdim. Sanırım biraz önce düşüncelerini okumuştum. Ama bunu nasıl yaptığımı bilmiyordum. Ve daha öğrenmem gereken çok şey var. Hey, bu iş eğlenceli olmaya başladı.
Kafamı kaldırdığımda William kızarmıştı. Onun bu hali daha çok gülmeme neden oldu.
''Olivia bu kadar komik olan nedir?'' dediğinde gülmeyi kestim ve yüzüne yaklaştım.
''Teşekkür ederim..'' Evet artık kesin olarak zihnini okuduğumu anlamıştı. Bana daha çok yaklaştı ve ben geri çekilmiyordum. Dudaklarıma baktı ve DİNG DONG!
Kapı çalmıştı, olduğumuz yerde sıçradık. Ne yapıcağımı bilememiştim. Annemin beni böyle, burda, bu şekilde William'la görmesini istemiyordum. Kapıyı açmak bir yana hareket bile edemiyordum. İçerden annemin seslerini duyabiliyordum:
''Ah Olivia uyumuş olmalı. David anahtarları verebilir misin tatlım?''
Ve evek işte o anahtar sesi. Gözlerimi sımsıkı yumdum her zaman yaptığım gibi. Kapı açıldığı sırada birinin bana arkadan sarıldığını hissettim. William'ın elleri belime dolanmıştı. Hızla ona döndüm ve fısıltıyla
''Ne yapıyorsun sen!'' dedim.
''Şşş bizi göremezler, sesini çıkarma''
Bizi göremezler ne demek diye düşünürken kapı açıldı. Annem ve babam peş peşe içeri girdiler.
''Oh Olivia tatlım buranın hali ne böyle. Toplamadan uyumuş olmalı. Neysey onu uyandırmadan sessizce odaya çıkalım tatlım.''
Bizi.. Bizi görmüyorlardı. Dönüp William'a baktım. Gülümsüyordu. Annem ve babam yukarı çıktıktan sonra bana döndü.
''Cadı olmak bunu gerektirir'' dedi. Bana sarılarak beni de görünmez yapmıştı demek. Annemler gitmişti ama elleri hala belimdeydi.
''Will. Sanırım annemler gitti.''
''Evet sanırım.'' Hala anlamamıştı. Belimdeki ellerine bakınca
''Ah evet, özür dilerim!'' diyerek ellerini hızla çekti. Ona doğru döndüm.
''Gidecek misin?''
''Kalmamı ister misin?''
''Daha çok şey bilmek istiyorum.''
''Merak etme her şeyi öğreteceğiz. Ashley ve ben.''
''Başka neler yapabiliyorum. Mesela uçabilir miyim?''
''Ah hayır. Ama güç akımıyla havalanabilirsin. Ateşi, suyu, toğrağı, havayı kontrol edebilirsin. Ve doğada olan diğer şeyleri.. Ayrıca görünmez de olabilirsin.''
''Senin olduğun gibi mi?''
''Bizim olduğumuz gibi..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCH
FantasyBU HAYATINI SIRADAN VE SIKICI BİR ŞEKİLDE YAŞARKEN BİR GÜN CADI OLDUĞUNU ÖĞRENEN VE HAYATI DEĞİŞEN BİR KIZIN HİKAYESİ. BU, BENİM HİKAYEM..