Yaklaşma!

717 38 9
                                    

BİR ÖNCEKİ BÖLÜMDE OLİVİA'NIN SON SAHNEDEN RESMİ VARDI. HENÜZ PEK KİMSE OKUMASA DA BEĞENENLER OLACAKTIR.. KOYDUĞUM VİDEODAKİ ŞARKILARI OKURKEN DİNLEYİN..

Bu olanlar basit gibi dursa da beni çok etkilemişti. Gidip gitmemekte kararsızdım. Aslında bir yandan çok merak ediyordum. Diğer yandan da kimseyle görülmek istemiyordum.

Kibirim daha ağır bastı ve gitmedim..

''Olivia, aşağı gel tatlım!'

''Tamam anne.''    Bişey mi olmuştu acaba? Koşarak indim merdivenleri.

''Efendim anne?''

''Tatlım bu akşam babanla dışarıda olacağız. Korkmazsın dimi?''  Tabi ki de korkmazdım.

''Hayır, beni merak etmeyin siz. İyi eğlenceler.''  Kapıya çıkarak gidişlerini izledim. Evet, artık evde tektim. Hızla koltuğa zıpladım ve bir film taktım. 

Epey dalmıştım ki bir anda kapı çaldı. Annemler olamazdı, gideli daha çok olmamıştı. Kimdi bu saatte?

Korkak adımlarla kapıya yaklaştım. Tüylerim diken diken oldu. Açıp açmamak arasında bir süre kaldım. Ve kapı tekrar çaldı. Ah aç artık şu lanet kapıyı Olivia. Cesaretimi toplayıp hızlı bir şekilde açtım. Karşımda Ashley ve William vardı. Şaşkın bakışlarıma aldırmadan içeri daldılar. 

''Burda.. Burda ne işiniz var?''

William masadan bir elma alarak koltuğa atladı. Ashley de bana nadide bir parçaymışım gibi bakıyordu. Bana cevap verebilme nezaketini Ashley gösterdi.

''Madem sen bize gelmedin o zaman biz sana geliriz''   Ah çıldırmış olmalılar.

''Sizin derdiniz ne böyle?'' 

William elmasından koca bir ısırık aldıktan sonra 

''Konuşmamız gerek'' dedi. İyi peki konuşalım o zaman.

''Sizi dinliyorum'' dedim meydan okurcasına.Geçip William'ın yanına oturdum. Gözüm kaslarına kaymıştı. Kendimi toparlayarak dikkatimi Ashley'e verdim.

''Olivia büyük anneni tanır mıydın?''  

''Hayır. onu hiç görmedim. Bunun konumuzla ne alakası var şimdi?''

Ashley William'a şimdi anlaşıldı der gibi baktı. William ona göz kırparak ''Bu kolay olmayacak'' dedi. Bu davranışlarından bıkmıştım artık. Ani bir kararla ayağa kalktım.

''Evet çocuklar sanırım gitme vaktiniz geldi.'

''Seni almadan hiçbir yere gitmiyoruz.''  Beni almadan mı? William ne saçmalıyordu böyle?

Ashley' e bir bakış attı ve onu dışarı yolladı. Koca evde baş başaydık. Üzerime doğru yürümeye başladı. 

''Sen ne yaptığını sanıyorsun, yaklaşma bana!''  Ama o daha fazla üstüme geliyordu.

''YAKLAŞMA DEDİM!''  Hayır işe yaramıyordu. Ani bir hareketle hızlandı. O kadar korkmuştum ki refleks olarak ellerimi aramıza koydum ve gözlerimi kapattım. Açtığımdaysa William karşı duvara yapışmıştı. Dikkatim ellerime kaydı. Yanıyordu! 

WITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin