Hazır mısın?

479 31 8
                                    

ARKADAŞLAR HİKAYEM BİR DİZİYE BENZETİLİYOR. ARAŞTIRDIM VE KONUSU DA BENZİYOR. AMA İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN O DİZİYİ DAHA ÖNCE HİÇ DUYMAMIŞTIM BİLE. VEKİSİAYNİOLSABİLEKARAKTERLERİKİSİLİKLERİFARKLİ. BUHİKAYE TAMAMEN KENDİ KURGUMDUR. OKUYUCULARİMİ COK ÖPÜYORUM.. KİSA OLDUYSA ÖZÜR DİLERİM. TELEFONDAN YAZDİM BU BÖLÜMÜ.. İSTEK ÜZERİNE KATY,  KATY PERRY OLSUN.. BENCE GAYET UYGUN.. MULTİMEDYADA KATY'MİİZ..

Burası tahmin ettiğimden daha büyük bir yerdi. İçeri girdiğimde ürkek adımlarla yürümeye başladım.Sonra cesaretimi toplayıp adımlarımi sağlamlaştırdım. Zaten az önce özgüven patlaması yaşamıştım ve Will hala yere bakarak yürüyordu.

Sanırım benden hoşlanıyor diye geçirdim içimden. Bu durum o kız gelene kadar sürdü yalnızca. Uzun boylu kumral bir kızdı ve fiziği mükemmeldi. Bizi görünce gülümseyerek kollarını Will'in boynuna doladı. Gözlerimin önüne düşen perçemi elimle geriye doğru ittim. Bunu sadece hoşuma gitmeyen bir şey olduğu zaman yapardım. Ve evet, bu kız hoşuma gitmemişti. Kız sarılma işini bitirdikten sonra bana döndü ve;

"Sen.. Olivia olmalısın. Ben Katy. Ateş cadısı.."

Onu fazla neşeli ve.. Bilirsiniz işte fazla bulmuştum. Her şeyden fazlaca vardı. Konuşması üzerine sadece gülümsedim. Bu genelde insanlara verdiğim tepkiydi.

Yani eskiden..

Yavaşça çalışma alanlarına doğru ilerlemeye başladık. Ben etrafı incelerken onlar da kendi aralarında konuşuyorlardı. Ben onların söylediklerinden çok düşüncelerini merak ediyordum. Daha önce yapmıştım ve yine yapabilirdim. Hafifçe gözlerimi kıstım ve konsantre olmaya çalıştım. O an omzumda bir el hissettim..

Arkamı döndüğümde yaşlı ve çok bakımlı bir kadınla karşılaştım.

"Olivia, o kadar acele etme. Ben sana her şeyi öğreteceğim." Peki anlamında kafamı salladım.

"Olivia büyü danışmanın Sarah'la tanış. Artık başlıyoruz, hazır mısın?"

WITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin