Silje kom ind, hun må været kommet efter at drengene gik op på værelset og hun ville bare sige hej. Drengene kom ned og havde skiftet tøj, Stine og jeg var lige blevet færdige med hendes hår og gik derfor med dem ovenpå igen. Martinus havde taget krøllejernet med så han kunne krølle mit hår. Jeg startede med at skifte bh og tage kjolen på. Martinus stod bagved mig og holdt på mine hofter efter at han havde åbnet min bh for mig. Jeg tog hurtigt en anden på og lod Martinus trække kjolen over hovedet på mig. Så tog jeg et par nylonstrømper på og satte mig ned på en stol så Martinus kunne krølle mit hår. Det var stadig varmt efter at jeg havde krøllet Stines men vi puttede alligevel stikket i stikkontakten for at det ikke blev koldt.
Han arbejdede sig forsigtigt men effektivt igennem mit hår og omkring 35 minutter efter var det krøllet. Han trak stikket ud og lagde jernet på en ikke brandbar overflade. Jeg havde siddet med ryggen til spejlet men nu drejede han kontor stolen rundt så jeg kunne se resultatat. Det var blevet så fint og han var virkelig den bedste!
Jeg begyndte at flette de 4 fletninger og satte tilsidst sløjfen i så jeg kunne begynde på min makeup. (De små sløjfer er øreringe og jeg har self også min sorte veninde ring på.)Derefter gik jeg ind og fik fat i Stine så jeg kunne lægge hendes makeup.
Hun havde altså også altid haft et eller andet med ananas'er men hendes øjenskygge var dog ikke lige kraftfuld som på billedet. Drengene begyndte at sætte deres hår og vi fandt vores sko. Lidt efter kom de ned og vi fulgtes hele familien Gunnarsen over til Smilla og mormor. Selv Silje var kommet og drengene gik og snakkede med hende imens at jeg snakkede med Stine og Emma som havde sin fine navnehalskæde på.
Siljes synsvinkel
"Nå brothers jeg kan se at det går rimelig godt med pigerne!" Jeg kunne se at drengene lyste helt op når jeg snakkede om deres kærester. Martinus var helt klart sammen med den mindste af dem, hende med det lysebrune hår og det cute smil. Sådan et som han selv smeltede hjerter med og som også havde de der spidse 'hugtænder' i siden.👇(Mig lige nu!😍😍😏😏💜💜💎💎💖💖❤❤️️😱😱😭😭😵😵👌👌✌✌🔥🔥🎤🎤😂😂)
Marcus brugte bare sin følsomhed og sine øjne til at charmere sig ind i deres hjerter. Jeg havde jo set Maya før da hun jo havde været med til koncerten og så havde hun også fået en pladekontrakt, de var bare blevet enige om at vente til det blev forår med at hun skulle udgive noget. Jeg havde faktisk overhørt deres truth or dare tidligere men da Stine havde spurgt Maya om hun var jomfru havde jeg bare været sådan 'Er det ikke lidt tidligt at spørge om sådan noget?' Men mine 2 små brødre var jo blevet store og blev snart 15! Altså gamle nok.... Ej det tænkte jeg ikke lige! Slut på den tankestrøm og der opdagede jeg at drengene gik og stirrede på mig. "Hvad tænker du på søs?" Spurgte de drillende. Jeg rødmede "Hvor gamle i er blevet og sådan med udvikling og alt det der!"
Drengene nikkede men kiggede derefter mistroisk på mig "Du overhørte vores truth or dare gjorde du Ik?" Jeg kiggede ned i jorden men kiggede dem derefter i øjnene først den ene og så den anden. "Jo..." Marcus smilede og sagde "hørte du så også at vi døde af grin?" Jeg nikkede "Men jeg ved ikke af hvad?" Marcus grinede og Martinus rødmede. Marcus kiggede spørgende på Martinus "Må jeg sige det?" Martinus nikkede "Ja jeg regner med at hun ikke siger det til nogen!" Jeg kiggede nysgerrigt på Marcus og ventede på en forklaring.Yay! Nyt kapitel igen i dag! Elsker jer Please skriv hvis jeg skal gøre noget anderledes eller hvis jeg skal gøre noget bestemt, noget mere feks skrive mere i Gerd Annes synsvinkel eller noget andet?💖💎💜
§Maybee
YOU ARE READING
Never Let You Go, Never Let Me Down💎💜 (marcusandmartinus)
Fanfiction2'er til "Shine Bright Like Diamonds" og den skal læses efter 1'eren!!💙 Hvad vil der ske når Maya og Martinus skal være artister sammen?💖 Og hvad sker der når Mayas barndoms ven Rasmus der truede hende med en kniv dukker op i Trofors?💚 Og hvad m...