15. Tid og sted

378 12 9
                                    

Da jeg vågnede næste morgen med et smil på læben mødte jeg synet af en glad Martinus. "hvad sker der?" grinede jeg da han kyssede mit ivrigt for 4 gang. Han smilede stort "Om 2 uger er der skolebal på vores skole så Maya vil du med mig til skoleballet?" Jeg stirrede stumt op på ham. Hvor kom det lige fra?😂 "Ja Martinus selvfølgelig vil jeg med dig til skoleballet." smilede jeg.

1 uge senere hjemme i Trofors
Jeg var hjemme hos en fra klassen der hed Julia. Vi var blevet enige om allesammen at have den samme kjole på men i forskellige farver. Indtil videre var vi ved at finde en flot kjole som kunne fås i 9 forskellige farver. Efter 2 timer havde vi stadig ikke fundet en. Vi sad og spiste pizza da Emmy vores lille 'pinterestnørd 😂' råber "Jeg har fundet den! Den er i 11 forskellige farver og er mega flot!" alle løb selvfølgelig ned til Emmy for at se den indtil hun sagde at hun bare ville sende et billede til os. Få sekunder efter tikkede der et billede ind på min mobil. Der var helt stille indtil Sophia sagde "Jeg elsker den lyse lillae farve." vi andre stirrede forvirret på hende. På det billede jeg havde var den pink. Da jeg kiggede til højre og så Emmys skærm var hendes lyserød. Jeg sad og tænkte på hvorfor vi skulle bruge 9 da det slog mig. De andre havde ikke tænkt på Stine eller den nye pige som skulle komme i morgen, mandag. "Piger hvad med den nye pige og Stine? " spurgte jeg. De gispede næsten i kor, Emmy var den første til at svare " Den nye kan få den mega flotte grå og jeg havde altså ikke glemt Stine jeg tænkte bare at jo flere der vidste det jo sværere var det at holde hemmeligt for Marcus..."
Få sekunder efter fik jeg et billede af den samme kjole bare i sort. Sort klædte Stine så godt og den her kjole ville være som syet til hende. "Hvad med sko? Spurgte Thea hende der havde alle de dyre yeezys osv. Vi andre grinede og jeg svarede "Jeg tænkte at vi bare alle havde et par sko på som passede til kjolen." de andre nikkede enstemmigt.

Et par timer senere.
Alle kjolerne var blevet bestilt og dem som manglede sko havde også bestilt det. Jeg havde både bestilt kjole og sko til mig selv og Stine. Nu manglede vi bare den nye piges ankomst i morgen og Stine på torsdag. (det var tirsdag.)

Torsdag aften
Klokken var 19:47 og Stine skulle komme nu. Hendes fly var landet for 10 minutter siden og vupti så kunne jeg se hendes mørke hår og de rolige, smukke, brune øjne fange mine. Vi krammede og den 3 timer lange køre tur hjem til Trofors på 3 timer gik i gang.

Heyyy længe siden sidst! Håber på et kapitel på tirsdag, måske onsdag først ❤️❤️☀️🇩🇰🇩🇰

~Maybee

Never Let You Go, Never Let Me Down💎💜 (marcusandmartinus)Where stories live. Discover now