7. Var no med måten som du så på me

460 17 8
                                    

Vores øjne mødtes og derefter vores læber. Vi kyssede indtil jeg hørte Marcus pifte i baggrunden og vi slap hinanden. Vi rødmede, han lagde sin arm om mig og vi gik ned for at sige farvel til Emmy og Rebecka. De skulle jo selv holde nytår hos deres familier.
Vi gik op til Emma igen og snakkede indtil at Silje kom op ad trappen og stillede sig i dørkarmen. "Skal i have dessert er det om 5 minutter." I stedet for at gå igen satte hun sig på gulvet ved siden af os og snakkede med. "Hvordan er det så i Danmark?" Spurgte hun og kiggede på Stine og jeg. Vi smilede og begyndte at fortælle lidt på skift.

💎: Maya 💖:Stine
💎-Jo altså vores sprog er jo lidt anderledes.
💖-Og maden vi spiser juleaften!
Vi grinede allesammen. Det der med mad det havde både Stine og Marcus altså en forkærlighed for!
💎-Og vi har ikke rigtig en nationaldag eller det har vi vel men den bliver ikke fejret og det tætteste vi kommer på er nok grundlovsdag den 5 Juni.

Stines synsvinkel
Maya er bare så klog! Hun ved at vi ikke har en nationaldag og at det der minder mest om er grundlovsdag. Hun ved endda hvad dag det er!
Ak guder jeg forstår godt hvorfor Martinus faldt for hende!
Så gjorde vi os klar til at gå ned i stuen og for at sætte os ned for at spise dessert.

Mayas synsvinkel
Emma tog min hånd og sagde til Martinus "Ik rør hende hun er min!"
Vi grinede og Martinus sagde "Hun  er min mere end du tror Emma!"
Hun smilede kækt til ham og svarede "Jeg ved da godt at i render rundet og kysser 24/7!" Vi stirrede forfærdet på hende og grinede derefter! Martinus tog fat om livet på mig og gav mig et kys, hvorefter han slap mig og lod Emma, holde mig i hånden med af trappen. Vi satte os på vores pladser og Martinus lagde sin hånd på mit lår.
Under desserten rejste Kjell-Erik sig op og slog sin ske blidt mod glasset så det sagde en klirrende høj lyd. Åh nej ikke taler! 😫🙄😂
"Tak for at vi allesammen måtte komme i dag for at holde nytår med ssådan en fantastisk familie som jeres og jeg er ked af at jeg aldrig får mulighed for at møde resten!" Da han sagde det sidste kiggede han på mig med et sorgmodigt udtryk hvorefter han fortsatte.
"Marcus og Martinus mine fantastiske  sønner som har succes, kærester og fans som vil gøre alt for dem. Nyd det og husk at give noget tilbage! Emma og Silje mine skønne døtre! Silje dig  ser vi ikke så tit men tro mig vi elsker dig alligevel, Emma du er kun 8 år men du har allerede udgivet en sang og er kun lige begyndt på at vise dit værd i livet! Jeg ved at jeg snakker for både Gerd Anne og mig selv når jeg siger disse ting og Maya og Stine vi er så tilfredse med vores sønners smag i piger for bedre findes ikke!"
Da han sagde det kiggede Stine og jeg på hinanden og rødmede.
"Maya du især har holdt ved længe! Du har været med til interviews, koncerter og været der for dem begge når de havde brug for det ligesom de har været der for dig ved jeg! En fantastisk sanger er du og jeg glæder mig til at din første sang udkommer her til Februar! Skål for fremtiden og 2017!"

Endelig fik jeg tid til et nyt kapitel og jeg er ked af at det er så længe siden at jeg lagde et nyt kapitel op! Elsker jer!!!💜💎💖

§Maybee

Never Let You Go, Never Let Me Down💎💜 (marcusandmartinus)Where stories live. Discover now