17. I think I wanna...

337 13 19
                                    

Emmy's, Stine's, Isabella's og mine sko gav genlyde i hele huset. Vi var klar, helt klar til fest. Vi skulle køre hver for sig. Altså Emmy og Isabella sammen og Stine og jeg sammen. Isabella var blevet inviteret på førstedagen af en nyere flot dreng ved navn Nicklas. Han havde kun gået i klassen i en måned men var allerede blevet 'accepteret' hvis man kan sige det sådan. Da Isabella var startet i klassen i går havde vi været hurtige til at være imødekommende og være hendes veninder. Faktisk var der ikke rigtig nogen i klassen vi ikke kunne lide. Altså Simone var meget en drengepige og holdt sig mest til Julia som også var en rigtig drengepige. De skulle følges med Klara i dag. Og for at komme tilbage til sagen så var Simone rimelig meget sådan 'slå and get over it' og drengeagtig. Men hun var nu fin nok og ikke sådan en bitch agtig type.

Isabella og Emmy var lige blevet hentet af deres dates og Stine og jeg ventede på vores tvillinger. En sms tikkede ind på min mobil og jeg åbnede den velvidende at den var fra Martinus.

Martinus
Kan du ikke lige Skype og overtale ham? Han er komplet umulig!😔❤️

Maya
Jo ringer til dig nu og så får vi ham overtalt.❤️😉

Martinus
👌❤️

Jeg ringede til min kendte kæreste med få numre i sin telefonbog og ventede tålmodigt på at kunne se hans fine ansigt.

"Hej smukke!" smilede Martinus ind i kameraet og gik ind til Marcus som sad på sin seng med hovedet i hænderne. "Her sidder den deprimerede gut som ikke vil med fordi at hans kæreste er i Danmark." Stine som stod på den anden side af kameraet viste tegn til at skulle sige noget og træde ind i kameraets synsvinkel, men jeg lagde en hånd på hendes skulder og tyssede på hende vældig hurtigt. Det skulle jo være en overraskelse! "Marcus kom nu! Det værste der kan ske er jo at du har det sjovt uden hende ik også? Hun kan jo ikke gøre for at hun er i Danmark og ikke må tage til Norge for hendes mor vel? Kom så Mac! Du kan jo snakke med alle drengene også ik ogs?" han nikkede med røde øjne og smilede til mig igennem kameraet "tak" jeg nikkede og sagde "ses vi så uden for mit hus om 5 minutter?" begge drengene nikkede og lavede thumbs up. Martinus troede vist at han havde afsluttet opkaldet så han stillede mobilen og gav sin bror et stort kram. Jeg tog et screenshot af dem og trykkede på den røde knap. De var betydningen af sammenhold og brødre kærlighed.

Klokken 18:57 stod drengene uden for min dør og ringede på da jeg havde fået mine sko og jakke på sagde jeg "Så er vi klar, kommer du Stine?" jeg kiggede triumferende på Marcus's forbavsede ansigt og smilede da Stine kom genert trippende ud i gangen inde fra stuen af. Så snart han så hende gik han hurtigt hen til hende og hun kastede sig i armene på ham.
De hulkede ned i hinandens skuldre og holdt hårdere og hårdere om hinanden. Jeg stod med Martinus arm om livet og kiggede smilende på de to turtelduer som tydeligvis havde savnet hinanden. Martinus havde fået det hele på video, de slap hinanden, Marcus lagde sine hænder på hendes talje og trak hende nærmere, hendes hænder lå på hans kinder og deres læber smeltede sammen. Da de havde stået sådan i nok 3 minutter rømmede Martinus sig og de slap hinanden smilende. Marcus tørrede forsigtigt hendes tårer væk med tommelfingrene og gav hende et kys på næsen. Martinus slukkede videoen og gav mig et blødt kys på munden. Kort efter var vi ude af døren og på vej mod skolen i deres hvide Volvo.

638 ord damn girl! Huh! 😏😂
Og hvor goals var Stine og Mac ikke lige?! Aka 😍😍😍
Taaak for at i læser! Kan vi nå 10k reads inden ferien er slut hvis jeg opdaterer hver dag?😱
Gerne skriv hvad i har lavet i dag, hvad i godt kan lide ved min historie og hvad i savner i min historie! 🔥🔥🔥
Så ville i være skønne!❤️❤️

~Maybee

Never Let You Go, Never Let Me Down💎💜 (marcusandmartinus)Onde histórias criam vida. Descubra agora