13. Oss to

344 15 4
                                    

Filmen var lige slut og alle sad med deres mobillys tændt til sangen. Martinus havde lagt sin hånd på mit lår og jeg havde lagt hovedet på hans skulder. Jeg smilede stolt op til ham, så han lagde armen om mig og trak mig ind til sig. Pigerne der så det skreg uhhhh og Martinus og jeg grinede. Han gik op på scenen da filmen var helt færdig sammen med Marcus og begyndte at tale ud til publikum. "I dag der står vi her som 2 brødre med et fantastisk liv. På et tidspunkt brokkede jeg mig lidt over at jeg kun kunne leve i øjeblikket og ikke have det forevigt så der var en som sagde det her til mig: 'Jo men tænk over hvad du har i dit liv! En god bror, en fantastisk familie, nogle cool venner og en masse crazy skrigende fans! Overvej det lige!' Jeg har ikke glemt det siden. Men den person glemte at nævne sig selv. For hun er f*ndme hele mit liv! Stort tak til den mest fantastiske og bedste kæreste man nogensinde kunne ønske sig, Maya Kastanie Hansen!" først slap én tåre ud og så græd jeg. Marcus begyndte at tale og nu var det Stines tur til at lytte. "Jeg mødte den her pige fordi at hun skulle overraske Maya. Da jeg så hende for første gang der stoppede tiden og jeg tænkte bare 'herregud en smuk pige.' Hun startede med at efterlade mig med en åben mund og et bankende hjerte. Og siden da banker det kun højere for dig, Stine Sharin Frederiksen!" Stine og jeg rejste os og løb op til dem, ind i deres arme. Martinus slap mig og gav mig et dybt kys som fik fansene til at skrige! Marcus og Stine var ikke ligeså frembrusende men han fik da et kæmpe kram og et kys på kinden. "Ved du godt at jeg elsker dig?" Sagde Stine og kiggede Marcus dybt i øjnene han nikkede og svarede "Jeg elsker også dig!" de gik tættere på hinanden indtil Martinus næsten råbte ind i mikrofonen "Så kys dog forhelvede bare!" hvorefter de kiggede surt på ham. Martinus og jeg, vi grinede bare af det. Vi så at Marcus blidt tog sine hænder og lagde dem på hendes kinder. Han løftede hendes ansigt op så hun kiggede ham i øjnene og så lænede han sig ind i mod hende. Deres læber nåede hinanden og de blev der indtil de slap kysset med et lille smask. Stine rødmede ind mod Marcus's skulder imens han holdt om hende. Jeg stod ind til Martinus imens han havde en arm om min talje. Fy fan vad jeg elsker ham! Han tørrede en tåre på min kind væk med sin tommelfinger og smilede af mig. Jeg smilede igen og Lakserytteren kom op på scenen for at takke af. Imens han gjorde det gik vi ud til bilen så vi kunne køre mod hotellet hvor Lakse ville møde os senere.

Ei nyt kapitel håber at i kan lide historien! Hvis ikke havde du nok ikke været her aha 😂😍 ses!

~Maybee

Never Let You Go, Never Let Me Down💎💜 (marcusandmartinus)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora