Jeg stod og var ved at krølle mit lange hår da Martinus kom ind og lagde sine arme omkring mig. Han trak mig ind i sin varme favn og kyssede mig på håret. Jeg lagde mine hænder oven på hans efter at have lagt krøllejernet på bordet og lænede mig ind til ham. Han lagde sin hage på mit hoved og aede min mave med sin ene tommelfinger. Jeg indåndede hans dejlige duft og slappede af. Han kyssede mig blidt på halsen og lagde derefter sin hage på mit hoved igen. "Ved du godt at jeg elsker dig så meget at selv du ikke forstår det?" sagde han og smilede forelsket til mig i spejlet. Jeg rødmede og lod håret falde ned for mit ansigt."Nei nei ikke skjul dit ansigt og dine øjne, de er så flotte!" Jeg drejede hovedet, kiggede op på ham og sagde "Jeg elsker dig mere!" hvorefter han bøjede sig ned og kyssede mig langt og blidt på munden.
Stines synsvinkel
Jeg var ved at lægge min makeup da Marcus kom ind på badeværelset hvor jeg stod. Han åbnede sin toilettaske og fandt hårvoksen frem. Han puttede det på fingrene og begyndte på at sætte sit hår. Jeg smilede af vores koncentrerede udtryk og lagde min makeup pensel på bordet. Derefter gik jeg de 2 skridt hen til ham og lod mine fingre køre igennem hans hår for at sætte det for ham. Han lod armene falde ned langs siden og lukkede øjnene af min berøring. "Stine du gør mig totalt crazy!" mumlede han sensuelt. Jeg smilede og da jeg var tilfreds med hans hår vaskede jeg mine hænder. Efter det kiggede jeg ind i hans nu åbne øjne og rødmede. Han lagde sine hænder på min lænd og trak mig nærmere. Hans læber ramte mine og sommerfuglene begyndte at flagre rundt i min mave. Jeg kyssede selvfølgelig med og kysset udviklede sig hurtigt til et snav. Indtil vi begge hørte en lyd ved døren og Marcus kiggede derover. Jeg gemte mit hoved ved hans bryst og rødmede helt ekstremt meget. Marcus grinede til personen som så var Daniel og lagde armene om mig. "Du filmer ik vel?" spurgte jeg forskrækket og trykkede mig tættere ind til Marcus. Daniel grinede og svarede "Det er mit job Stine selvfølgelig filmer jeg!" Jeg kiggede rødmende op på kameraet og rødmede bare endnu mere indtil jeg hurtigt trykte mit hoved ind til Marcus og gemte mig i hans trøje. Hans duft kunne man aldrig blive træt af og jeg skulle leve uden den i rigtig lang tid! Jeg skulle jo blive i Danmark når de tog hjem i morgen og jeg glædede mig bestemt ikke...Njamen stakkels Stine som bliver efterladt i Danmark.
Håber at det går godt og ville ønske at jeg fik opdateret lidt oftere ❤️❤️❤️
~Maybee
BẠN ĐANG ĐỌC
Never Let You Go, Never Let Me Down💎💜 (marcusandmartinus)
Fanfiction2'er til "Shine Bright Like Diamonds" og den skal læses efter 1'eren!!💙 Hvad vil der ske når Maya og Martinus skal være artister sammen?💖 Og hvad sker der når Mayas barndoms ven Rasmus der truede hende med en kniv dukker op i Trofors?💚 Og hvad m...