Άρη's pov
''Και για λέγε ρε μαλάκα, τι στον πούτσο είναι αυτό το τόσο σημαντικό που θέλεις να μου πεις!;'' ρωτάω τον Μάριο ενώ εναποθέτω την θεική κορμάρα μου στον καναπέ του σαλονιού του.
Με το που άφησα την Άντα σπίτι και το διασκέδασα σπάζοντάς της τα νεύρα για ακόμα μία φορά, πήρα την Βάνα μου, την μοναδική γυναίκα της ζωής μου και ήρθα στο σπίτι του Μάριο.
''Εεε, να ρε Άρη, πως να στο πω τώρα...'' λέει κομπιάζοντας.
Άχου το γλυκούλης.
Κομπιάζει κιόλας μωρέ...
Θα τον σκοτώσω.
''Μάριο, σοβαρά τώρα, αν είναι να μου τα πρήξεις πάλι για την Κορίνα και για το πόσο μουνάρα είναι, καλύτερα να πάω στον Βύρωνα να μου τα πρήξει η Φλώρα για το πόσο τέλειος είναι ο αρκουδίνος της και για το τι δώρο θα τους κάνει ο μπαμπάκας της όταν με το καλό παντρευτούνε!'' λέω ξερά ενώ τεντώνομαι.
Εντάξει τώρα, υπερβάλλω λίγο.
Χίλιες φορές να έχω τον Μάριο να μου τα πρήζει, παρά την Φλώρα να μου τα κάνει αερόστατο.
Αν την ξανακούσω να λέει την λέξη ''αρκουδίνο'', θα την στείλω να κάνει παρέα στο κατακρεουργημένο πτώμα της Άντας, όταν με το καλό την καθαρίσω και αυτή.
''Κοίτα, παίχτηκε κάτι με την Κορίνα, αλλά αυτά θα στα πω αργότερα. Αυτό που θέλω να σου πω τώρα αφορά εσένα.'' λέει ενώ κάθεται δίπλα μου στον καναπέ.
''Άντε, ρίχτο να τελειώνουμε και μετά ας αναλύσουμε σαν τις γκόμενες τι στα αλήθεια εννοεί η Κορίνα όταν σου λέει ''Άι γαμήσου μαλάκα Μάριο.'' Εννοεί ότι θέλετε να πηδηχτείτε ή εννοεί να πας να πηδηχτείς με άλλη!; Έλεος ρε με εσάς τους ερωτευμένους, χειρότεροι και από την Άντα είστε!'' μουρμουρίζω εκνευρισμένος.
Εντάξει, υπερβάλλω ξανά.
Πιο ηλίθιο από την Άντα πεθαίνεις.
''Καλά, μετά από αυτά που θα σου πω, να δούμε ποιος θα κοροιδεύει ποιον μαλάκα Αναγνώστου.'' αρπάζεται ο Μάριο.
''Σώπα ρε Ισπανέ κομάντο, μην μας γαμήσεις κιόλας!'' λέω ενώ είμαι έτοιμος να του φέρω τη κιθάρα που κρατάει στα χέρια του κολάρο.
Εντάξει, το παραδέχομαι, είμαι κομματάκι οξύθυμος.
Αλλά δεν φταίω εγώ!
Η έλλειψη σεξ φταίει.
Άμα δεν γαμήσω τουλάχιστον μία γκόμενα σε χρονικό περιθώριο 24ωρών ρε παιδί μου, με πιάνει το στερητικό σύνδρομο.
YOU ARE READING
On the floor
Teen FictionΠριν προλάβω να κάνω έστω και ένα βήμα έξω από το δωμάτιο, μια παλάμη τυλίγεται στο μπράτσο μου τραβώντας με προς τα πίσω. Πέφτω απαλά πάνω στο παχύ και αφράτο χαλί και νιώθω το σώμα του να ανεβαίνει στο δικό μου. Τα πόδια του φυλακίζουν τα δικά μου...