Η τηλεόραση, το cinema, το Internet, τα κινητά και ότι άλλη χαζομάρα έχουν βγάλει οι εταιρίες με σκοπό να βγάλουν λεφτά, έχουν εισβάλει στις ζωές μας και δεν λένε να το κουνήσουν από εκεί.
Βασικά, αυτά έλεγε η μαμά μου κάθε φορά που με έβλεπε να σερφάρω στο Ίντερνετ.
Και μου έσπαγε τα νεύρα.
Και εγώ το μόνο που έκανα ήταν να την κοιτάξω με ένα βλέμμα σε φάση " Εσένα πότε θα σε πάμε για εξορκισμό;"
Αλλά δεν νομίζω η κυρά-Μαργαρίτα να το έπαιρνε το μύνημα, γιατί συνέχιζε την πάρλα της.
Έτσι, έλεγε, ο κόσμος κάνει χρήση ή κατάχρηση αυτών τον ''πολύτιμων '' αγαθών.
Μετά αν σας έλεγα ότι ήξερα τι έλεγε παρακάτω, ψεύτρα θα'βγαινα.
Άμα το πάρουμε λοιπόν με την φιλοσοφία της μαμάς μου, οι ταινίες είναι και αυτές μία από τις '' απολαύσεις '' που προσφέρουν και που κανείς δεν μπορεί να τους αντισταθεί.
Άρα λοιπόν, όλοι λίγο πολύ, θα έχουμε πετύχει έστω και μία από αυτές τις ταινίες με πρωταγωνιστή τον Jacky Tsan.
Και σας ρωτώ τώρα: Πώς γίνεται ο Jacky Tsan να παλεύει συγχρόνως με καμιά δεκαριά μαντράχαλους, master στις πολεμικές τέχνες και να τους βγάζει nock out με λιγότερο από 3 κινήσεις ενώ προσπαθεί να εμποδίσει τον super κακό να καταστρέψει τον κόσμο και το κάνει να φαίνεται πιο εύκολο και από το να κλέβεις γλειφιτζούρι από μωρό!;
Είναι τόσο εύκολο όσο το κάνει να φαίνεται ή μήπως εγώ είμαι ντιπ για ντιπ άχρηστη!;
Ελπίζω να μην είναι το δεύτερο, γιατί με βλέπω στα θυμαράκια...
Και ενώ εγώ χτυπιέμαι σαν το ψάρι προσπαθώντας να ελευθερωθώ, ο καλός αυτός ψυχάκιας που ο Θεός ξέρει τι σατανικές σκέψεις κάνει για εμένα στο πειραγμένο μυαλουδάκι του, με σέρνει στον σκοτεινό διάδρομο σαν να είμαι σακί με πατάτες.
Το χέρι που είναι στο στόμα μου με πιέζει πολύ δυνατά και δεν μπορώ να πάρω ανάσα.
Για αυτό και εγώ μπήγω τα δόντια μου στην σάρκα του χεριού του για να καταλάβει πως πρέπει να το πάρει από εκεί.
Αυτός αντίθετα πιέζει το χέρι του ακόμα περισσότερο, τόσο που δεν καταλαβαίνω που τελειώνει το στόμα μου και που αρχίζει το χέρι του.
Οι τρελοί στις μέρες μας δεν έχουν καθόλου τρόπους.
Νιώθω το χέρι που είναι στο στόμα μου να απομακρύνεται.
VOUS LISEZ
On the floor
Roman pour AdolescentsΠριν προλάβω να κάνω έστω και ένα βήμα έξω από το δωμάτιο, μια παλάμη τυλίγεται στο μπράτσο μου τραβώντας με προς τα πίσω. Πέφτω απαλά πάνω στο παχύ και αφράτο χαλί και νιώθω το σώμα του να ανεβαίνει στο δικό μου. Τα πόδια του φυλακίζουν τα δικά μου...