Θα γίνω φόνισσα και όταν το λέω το εννοώ.
Δεν το πιστεύω ότι ο παλιομπαμπουίνος με έκανε ρόμπα μπροστά στον μέλλοντα άντρα μου.
Δηλαδή δεν έχει ούτε ίχνος ανθρωπιάς μέσα του!;
Τι γνώμη θα σχηματίσει τώρα για μένα ο τζουτζούκος μου!;
Α πα πα, δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι τι θα νομίζει τώρα για την πατάτα που πέταξε ο Άρης.
Για αυτό ο αγαπητός μου -τρίχες!- συγκάτοικος πρέπει να φύγει από την μέση.
Μου χαλάει το ίματζ ρε παιδί μου!
Και για να μην μου βγει και η ταμπέλα τις στυγερής φόνισσας, μόλις τον ξεκάνω με τις σέξυ πολεμικές μου κινήσεις, θα πρέπει να ξεφορτωθώ και την χοτ ας χελ κορμάρα του.
Για να μην μου λέει μετά ότι εγώ δεν έχω τρόπους!
Μάλλον θα τον παραχώσω στο φέρετρο του θείου Πολύκαρπου.
Όλοι οι συγγενείς μου από την μεριά της μαμάς, σχεδιάζουν εδώ και κάτι χρόνια την κηδεία του, αλλά όπως λένε δεν τους κάνει την χάρη να τα τινάξει.
Αυτός ο γέρος ζει και βασιλεύει από την εποχή της βασίλισσας Ελισάβετ!
Όχι αυτής που έχουμε τώρα, της γιαγιάς της.
Και έτσι όπως το βλέπω εγώ, το φερετράκι το έρμο θα μείνει αχρησιμοποίητο για πολύ καιρό ακόμα, οπότε δεν νομίζω να πειράξει τον θείο Πολύκαρπο να το δανειστώ για κανά δυο χρονάκια, μέχρι τα σκουλήκια να κάνουν μαμ την χοτ ας χελ κορμάρα του Άρη και να του την ξαναεπιστρέψω.
Ούτως ή άλλως, δεν νομίζω να τον πειράξει τον θείο Πολύκαρπο.
Από ότι έμαθα, τον τελευταίο καιρό είναι πολύ μπίζι να χαίρεται τον έρωτά του με την Ουκρανίδα νοσοκόμα του.
Ή την Βουλγάρα οικιακή βοηθό του.
Ή τη Ρωσίδα φαρμακοποιό του.
Ή την Αμερικάνα λογήστριά του.
Ή με κάποια από αυτές τέλος πάντων.
Για κάποιο λόγο, ακόμα και αν είναι πιο πρωιστορικός και από τους δεινόσαυρους, όλες οι ωραίες γυναίκες σκίζονται για πάρτυ του.
Και δεν νομίζω να τον χαλάει, αντίθετα το γλεντάει ο μπαγασάκος.
Βασικά ο θείος Πολύκαρπος το γλεντάει πιο πολύ και από εμένα, αλλά ας πιάσουμε αυτό το ευαίσθητο θέμα καλύτερα.
VOUS LISEZ
On the floor
Roman pour AdolescentsΠριν προλάβω να κάνω έστω και ένα βήμα έξω από το δωμάτιο, μια παλάμη τυλίγεται στο μπράτσο μου τραβώντας με προς τα πίσω. Πέφτω απαλά πάνω στο παχύ και αφράτο χαλί και νιώθω το σώμα του να ανεβαίνει στο δικό μου. Τα πόδια του φυλακίζουν τα δικά μου...