*59

178 15 0
                                    

HEYY BU HİKÂYEYİ YAZMAYALI ASIRLAR OLDU GİBİ AMAA SONUNDA YENİ BÖLÜM YAZMAYA KARAR VERDİM  FAKAT BU BÖLÜM TEXTİNG OLMAYACAK AYRICA DADDY CALUM OKUMAK İSTEYENLER PROFİLİME BAKABİLİR.

***

Başımı omzuna yasladım ve kolumdaki saate baktım. Saat gece 10'u gösteriyordu. Telefonuna dalmış Calum'a baktıktan sonra doğruldum.
"Sesini duymama izin verebileceğini düşünüyorum sevgilim."
Gözlerini telefondan çekip bana baktı. Sikeyim sesini cidden çok merak ediyordum. Mükemmel olduğundan şüphem yoktu ama duymak daha güzel olurdu.
"Sanırım şuan olmaz Michael Luke'un evindeyiz."
Kaşlarımı hafif çattım.
"Luke'a söylüyorsun ayrıca artık bir müzik grubumuz var istemeden de soyleyeceksin. Ama şuan  bana özel olmasını istiyorum."
Suratıma yerleştirdiğim en tatlı gülümsememle Calum'a baktım.
Birkaç saniye suratındaki ciddiyeti korudu fakat sonunda gülümsedi ve bu evet demek oluyordu.
"Pekala özel konsere hazır mısın?"
"Her zaman."
Başımı tekrar omzuna yasladım ve bu mükemmel anın tadını çıkartmak için gözlerimi kapattım.
Sesi odada yayılıp kulağıma çarpınca bir süre nefes almadan durdum.
Bu derece güzel olan sesini daha önce duymamış olmak büyük bir eksiklikti.
Duraklarımda oluşan hafif tebessümle onu dinlemeye devam ettim. Mükemmel bir sevgilim ve mükemmel bir sesi vardı daha ne isteyebilirdim ki.
Onu dinlerken kendimi onun omzunda uykuya teslim ettim.

Secret  • MalumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin