Kitap, istediği şeyleri otomatik olarak size yaptırıyor. Kitaplığına uzan, kitabı al, kahveni al... Ve en önemlisi de manzaran varsa ballısın demek. Sıcak kahveni al ve manzaraya karşı kitabını oku. Bu lahzâ sana aynı duştan çıkarken o sıcaklıkta ki rahatlığı verecek. Belki de daha fazlasını.Bazen ebeveynlerimiz az kitabımızın olması sebebiyle 'Hadi, kitap oku !' diye zorlarlar. Bence az kitabının olması kitap okumamak anlamına gelmiyor. Belki başka yollarla okuyoruz ? Kendi dertlerinden başka bizi düşünmeleri saçma geliyor.
Konumuzdan daha fazla dışarı çıkmayalım. Her insanın en az bir sevdiği olmuştur. Şimdilik bundan yola çıkalım. Ve o sevdiği kişinin başka biriyle çıktığını öğrenme anı... Peki sevgilisi olanlar ? Sevgilisinden ayrılanlar ? Ne demiş bilinmeyen şâhıs ; 'Sevgilisinden ayrılanları da biliyorum. Çünkü her insan ayrılma tadını yaşamıştır.' Bazen her erkek, kızların arkasından koşmasını ister. Kızlarında tam tersi. Ve bazı kişiler ise 'Hayatta ki en şanssız kişi benim...' der. Oysa ki böyle diyen kişiler hep yanılır. Çünkü aşk konusunda deneyimli ve şanssızsa başka konularda elbette ki şansı vardır. Şanssız olan bir kişinin dünyada olmasının bir amacı yoktur. Şimdi bu yoldan gittik devam edelim mâdem... Dünyada amacı olmayan bir varlığı Allâh neden yaratsın ki ? Demek ki her varlığın bir amacı varmış. Şimdi çıkıpta diyen olacak ki ; 'TAŞ'ın ne amacı var o zaman ? Değil mi ? Sizce taş olmasaydı ateş nasıl bulunurdu ?
Kitap konusuna aşka, aşktan şanssızlığa, şanssızlıktanda ateşin icadına geçtik. Kitabın adıyla hiçbir bağlantısı yok. Ve her bu bölümü okuduğunuzda sizi güldürecek, biliyorum.
Bence merhametinde bir sınırı vardır. Örneğin birisine çok merhamet ettiğin zaman yavaşla sana açılır. Ve eğer sende uyanık ya da cin gözlü değilsen, bu sefer seni içten yönetmeye başlar.
BEYZA : İki kişinin arasında kalmış. İki kişiden biri dürüst, diğeri yalancı. Gönlünün kimden yana olduğunu iyi seçmesi gerekiyor.
EMRE : Beyza ile ayrılışlarından sonra kalbinde derin bir çukur. Dürüst ama kardeşi tek kelime ile adi ş*refsiz.
BERKE : Beyza'nın güzelliği ile gözleri âdeta bir yıldız gibi parlıyor. Fakat tek sorun durumlarını yalanlar ile kapatması...
ECE : Beyza'nın en yakın arkadaşı olmasına rağmen berbat bir kişiliği var. Beyza'nın arkasından iş çeviriyor, çünkü Berke'nin aşkı ile yanıp tutuşuyor !
DERİN : Hayalî varlık... Beyza'nın karşısında her zaman rüyalarında çıkıyor. Bir nevi melek gibi ona yol gösteriyor.
TOPRAK : Mafya babası denilecek kadar ünlü bir tefeci. Beyza'nın fakirlikte batan ailesi Toprak'tan zamanın birinde para istemiş. Fakat para geri verilmeyince Toprak babasını öldürmekle kalmayıp, annesinide öldürmüş.
PELİN : Sıradan bir tarih öğretmeni. Fakat olan tüm durumları gözden geçirince, kıyamamak gibi bir his oluşmuş ve Beyza'yı evlatlık almış. Ayrıca bir arkadaş gibi tüm sırlarını onunla paylaşır.
-GİRİŞ OLDUĞU İÇİN KISA OLDU. BÖLÜM 1'DE GÖRÜŞMEK ÜZERE-
OYUNCULAR : ECEM VURAL / GÖKHAN KAYABAŞLI / MEHMET GÜNDAŞ
/ BERNA YILDIZ / MELİKE AY / NURSUN ERTEM / MURAT SIRTBAŞ
KAPAK TASARIM : TUĞBA DURUSOY
HİKAYE TASARIM : GÖKHAN KAYABAŞLI & EZGİ DİNDAR
GRUP YÖNETMENİ : CUMA BOZKURT
BAŞROL : BEYZA DERE (ECEM VURAL)
WATTPAD FACEBOOK GRUBUNA TEŞEKKÜRLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Merhamet
Rastgele'Bu kitabı okurken zaman su gibi akıp gidecek. Bu kitabı kahvenizi yudumlayarak okursanız eğlencesi iki katına çıkar... Kitabı okurken, kendinizi öyle bir hisse kaptıracaksınız ki ; neredeyse kendinizi kitabın içerisinde zannedeceksiniz.'