~5

2.3K 155 5
                                    

"O dabar einu namo, ryt susitiksim" pasakiau ir pamojavusi jiems nuėjau namų link. Tas Hemmings man atrodo matytas, bet kur? Jo pavardė taip pat girdėta..
Atidariau namo duris ir mane pasitiko Liam.
"Kur buvai?"
"Visur" atsakiau ir nusimovusi batus nuėjau į savo kambarį. Nusirengiau ir pasiėmusi pižamą nuėjau į vonią. Niekas taip neatpalaiduoja kaip šaltas vanduo tekantis šiltu kūnu.

**Prisiminimas**
Atsipalaidavusi ėjau gatve, bet staiga iš už kampo išlindo keturi vaikinai.
"Ką čia veikia tokia gražuolė? Ir kodėl ji viena?" jie mane apsupo. Aš buvau išsigandusi.
"N-nieko" pasakiau ir jie pradėjo visaip liesti mane.
"Atsikniskit nuo jos" pasakė vaikinas. Pasportaves ir gražus, bet ne mano skonio.
"Prisičiulbėsi" pasakė vienas iš vaikinų ir priėjas trenkė jam. Tada visi atkartojo jo veiksmą.
"Bėk" pasakė man tas vaikinas kuris mane išgelbėjo. Jis buvo daužomas kaip bokso kriaušė, bet aš neturėjau išeities.. Tik bėgti...
Grįžusi namo viską papasakojau broliui ir jis mane guodė labai ilgai, aš daug verkiau.
"Tu nekalta dėl to" pasakė ir pakštelėjo man į kaktą.
**Prisiminimo Pabaiga**

Bet aš vistiek jaučiausi kalta dėl visko ir daugiau nebemačiau to vaikino iki dabar, bet aš jį prisimenu.
Išlipau iš vonios ir nusausinau savo kūną rankšluosčiu. Užsidėjau pižamą ir pažvelgiau į veidrodį. Nesu iš tų modelių, bet man mano figūra yra graži. Aš pati sau esu graži. Grįžusi į kambarį iškart atsiguliau į lovą ir net nepajutusi užmigau.

*Rytas*
"Zoe, kelk savo gražia šikną iš lovos, nes paveluosim" pasakė Liam ir aš suurzgiau.
"Aš sergu, negaliu eiti ten" pasakiau.
"Tavo mama nudės mane jeigu neprižiūrėsiu tavęs"
"Aš ne vaikas jog mane reiktu prižiūrėti" atsakiau piktai.
"O taip tu vaikas kuris geria ir rūko, neveltui Joe ir išėjo tą naktį"
"Wow, o tu šventasis turbūt"
"Nenervink ir eik renkis, vaikas"
"Sarkazmas tavo tai tikrai nelaiku"
"Kas sakė jog čia sarkazmas?"
"Atsiknisk, debilas" pasakiau ir jis išėjo trenkdamas durimis. Įėjau į drabužinę ir išsitraukiau pilką megztuką su kapišonu ir užrašu 'Never Again', dar pasiėmiau juodus plėšytus džinsus ir greit apsirengiau. Plaukus išsišukavau ir palikau juos palaidus, šiek tiek pasidažiau ir pasiėmusi telefoną ir kuprinę, išėjau iš savo kambario.
"Zoe-" nutraukiau Liam parodydama jam vidurinį pirštą ir išėjau iš namų garsiai trenkdama durimis. Ėjau mokyklos link.
Man pikta kai visi mano jog aš vaikas kuris negali vienas gyventi! Lyg negalėčiau pati savimi pasirūpinti! Negaliu patikėti jog Liam galvoja taip pat kaip ir mano mama! Nekenčiu jų!
Užsidegiau cigaretę.
Staiga prie manęs sustojo pilka BMW markės automobilis. Prie vairo sėdėjo Niall. Staiga iš mašinos išlipo Liam su Lily.
"Zoe, aš nenorėjau t-" ir vėl jį nutraukiau.
"Taip Liam, aš esu vaikas kuris negali savimi pasirūpinti!" sušukau ir priėjusi prie jo, išpūčiau cigaretes dūmus tiesiai jam į veidą, apsisukau ir norėjau eiti ten kur ėjau prieš jiems pasirodant, bet ir vėl apsisukau, veidu į Liam.
"Ir tu nežinai dėl ko Joe išėjo, tai gal ir patylėk" pavarčiau akis ir nuėjau.
"Zoe!" sušuko Liam, bet aš jam parodžiau vidurinį pirštą.
Staiga prie manęs pribėgo Lily.
"Hey" pasakė ji.
"Sveika" apsikabinom pasisveikindamos.
"Atleisk jog tau teko matyti šią sceną" pasakiau ir išpūčiau dūmus į orą.
"Žinau jog Liam niekad nelaiko liežuvio, tai spėju prisikalbėjo" linktelėjau jai.
"Turi dar cigarečių?" paklausė ir aš linktelėjusi ištiesiau jai naują cigaretę. Ir dabar abi ėjom į mokyklą rūkydamos.
"Kokia tau pirma pamoka?" paklausiau.
"Chemija lyg ir. O tau spėju matematika?"
"Taip, pamoka pas tą jauną, karštą mokytoją" pasakiau ir ji nusijuokė.
"Ir tu vėl bandysi atkreipti dėmesį į save?"
"O kas daugiau jeigu ne aš?" abi nusijuokėm ir numetusios sutrypėm cigaretes, kai priėjom mokyklą.
"Šūdas! Gumos neturiu" pasakė ji.
"Nepražūsim"
"Mums jos reikia. Man reikia"
"Na gerai, tuoj suveiksim"
Tada pamačiau Niall ir Liam. Nuėjau prie jų.
"Vienų žodžių man neįdomu kas tau yra įdomu" pasakiau Liam. "Niall, gal turi gumos?" paklausiau.
"Gal, o gal ir ne"
"Davai duok"
"Ne" pasakė ir aš kaip vaikas papučiau lūpas. Priėjau prie Calum, Hemmings ir Ashton. Kitų dar nebuvo.
"Blet, nuo jūsu ir trenkia cigaretėm" pasakė Hemmings, pavarčiau akis.
"Gal kažkuris turit gumos?" paklausiau ir jie papurtė galvas, bet paskui Hemmings išsišiepė.
"Hemmings" suurzgiau. "Išgelbėk mane dar kartą" tariau tyliai jam.
"Kaip suprasti dar kartą?" susiraukė. Paėmiau jo ranką ir nusitempiau jį šiek tiek atokiau.
"Atsimeni prieš keturis metus, kai buvai sumuštas dėl merginos?" paklausiau.
"Nu.. Jo?"
"Tai ten buvau aš" nuleidau galvą.
"Ką?!" jis laimingai sušuko.
"Taip"
"Jie sakė jog vistiek paims tave ir aš bijojau, nors tavęs nepažinojau" pasakė jis ir aš atsisukau į jį.
"Tavęs nebemačiau niekada daugiau"
"Nematei, nes išvažiavau iš šio miesto, bet vėliau grįžau" pasakė ir suėmes mane už liemens iškėlė į orą ir keliskart apsuko aplink save.

Vote!

Never AgainDonde viven las historias. Descúbrelo ahora