Po savaitės
Pajutau kažkieno ranką ant savo užpakalio. Atsisukau ir ten buvo Niall.
"Niall!" sušukau ir pasileidau bėgti paskui vaikiną.
"Zoella turi gerą šikną ir ne tik!" šaukė jis besijuokdamas. Liam, Sophia, Luke, Calum ir Lily pradėjo juoktis.
"Tu idiotas" pasakiau, bet toliau bėgau paskui jį.
Visą dieną lijo ir dabar vakare žolė pernelyg šlapia, bet mes bėgiojam. Normalu. Tikrai.Staiga Niall paslydo ir krito ant šiknos. Sustojau šalia jo ir pradėjau juoktis.
"Karma padarė savo" pasakiau ir jis parodė man vidurinį pirštą.
"Nesijuok, o padėk atsistoti" pasakė ir ištiesė ranką, paėmiau jo ranką ir jis mane nuvertė ant savęs. Gulėjau ant jo raumeningos krutinės.
"Tu šlapias" pasakiau.
"Visu pirmą, per tave. O visų antrą, dėl tavęs" šelmiškai išsišiepė.
"Tu iš prigimties blondinas ar tik vaidini tokiu? Aj taip, gi tu blondinas" sukikenau ir jis man trenkė per užpakalį.
Susiraukiau.
"Supykau" pasakiau.
"Nepyk"
"Pykstu"
"Nepyksti"
"Pykstu ir pyksiu"
"Nepyksti ir nepyksi"
"Ne tau žinot"
"Aš tave pažįstu"
"Nepažįsti"
"Pažįstu. Ir tam jog tau praeitu 'pyktis'" parodė kabutes."tau reikia gero, stipraus sekso" pasakė ir aš jam parodžiau liežuvį.
"Kvailys"
Atrodo tikrai normaliai, mes gulim ant visiškai šlapios žolės, Niall guli ant nugaros, o aš ant jo krutinės, mano rankos jo plaukuose.
Priglaudžiau savo lūpas prie jo.
"Netraumuokit gyvūnų!" sušuko Luke pro duris ir aš jam parodžiau vidurinį pirštą nenutraukdama bučinio.
"Nežinau ką be tavęs daryčiau" pasakė Ni uždusęs. Šyptelėjau.
"Padusai, duhas" pasakiau ir jis įkando man į kaklą.
"Duhas"
"Einam namo, duhe tu mano" pasakė Niall ir atsistojo tuo pačiu pakeldamas mane nuotakos stiliumi.
"Parnešk mane" pasakiau ir labiau prisiglaudžiau prie vaikino, apkabinau jį per kaklą ir įkvėpiau jo kvapo.
"Tu suknistai skaniai kvepi" sumurmėjau ir jis sukikeno.
"Pagaliau balandėliai grįžo!" sušuko Lily ir visi nusijuokė.
Niall atsisėdo ant sofos, o aš jam ant kelių.
"Nusprendėm žiūrėti filmų" pasakė Sophia.
"Gerai" pasakiau ir jie pajungė filmą į kurį negalėjau susikaupti.Apie mano nora nusižudyti daugiau niekas nežino ir nesužinos. Aišku Niall manimi per daug rūpinasi ir kartais elgiasi kaip su mažu vaiku, bet man tai patinka. Man patinka tai jog aš jam rūpiu. Nėra geresnio jausmo...
Na štai, toks trumpas epilogas. Tikiuosi jum patiko ši istorija ir jeigu nesunku paspauskite vote ir parašykite nuomonę, parašykite visus pliusus ir minusus. Ačiū kas skaitė!
Antrą sezoną rašysiu ir kelsiu į albumą, tikiuosi bus dar skaitančių😄
VOUS LISEZ
Never Again
FanfictionDidžiausias gyvenimo iššūkis yra peržengti per save baimėse ir kasdienybėje, bet ne visi tai moka, ne visiems tai pavyksta. Įpročius gali pakeisti, bet gyvenimo būdo - ne.