2.14°

755 70 0
                                    

Zoella
Visi klausia kas nutiko. Kodėl nekalbu. Kodėl kiekvieną naktį mano skruostais rieda ašaros, o lūpas palieka skausmo aimanos. Bet aš tyliu.
Kiekvieną kartą užsimerkusi matau kruviną ir be sąmonės gulintį Niall. Jeigu būčiau atgavusi sąmonę anksčiau, būčiau galėjusi jį išgelbėti.
Aš kaltinu save. Jeigu ne aš, jis būtų gyvas ir turėtų žmoną ir vaikus kuriuos mylėtų. Bet per mane jis žuvo. Jis žuvo gelbėdamas mano gyvybę.
"Niall, kodėl tu pamilai būtent mane?" sukūkčiojau.
Niekada nemaniau jog pamilsiu taip stipriai kažką. O dabar viską ką mylėjau - netekau.
"Zoella, atnešiau arbatos" tarė Lily. Tylėjau.
"Prašau pasakyk bent žodį. Pasiilgau tavo balso" uždėjo ranką man ant peties.
"Noriu pabūti viena" tariau girgždančiu balsu ir ji atsidususi, išėjo. Nenoriu būt tokia pikta kitiems, bet taip pat nenoriu gyvenimo be Niall.

Liam
Apie Niall jokių žinių. Dingo lyg į vandenį. O Zoella, ji kaip negyva. Nekalba, nevalgo, viskas ką ji veikia tai sėdi prie lango, žiūri pro jį ir verkia.
"Žinot ką, čia vyksta kur kas daugiau negu mes manome. Kai Zoella grįžo ji įklimpo į depresijos liūna, o Niall dingęs" tarė Zayn susiimdamas už galvos.
"Arba jis ją įskaudino, arba-" nebegalėjo toliau tęsti Louis.
"Arba jam kažkas atsitiko ir apie tai žino tik Zoe" pabaigiau jo sakinį ir Zayn atsikėlęs nuo sofos, išėjo į lauką.
"Privalome ir toliau ieškoti" tariau ir padėjau galvą and Sophi peties.
"Nebegaliu" sumurmėjau jog girdėtu tik ji.
"Privalai kentėti, Liam" pabučiavo ji mano nosies galiuką.

Po keturių dienų.
Zoe
Jie ieško, bet jeigu jie ras, tai ras jo lavoną. Vaikino kurį pamilau iš pirmo žvilgsnio, vaikino su kuriuo planavau savo ateitį, vaikus.
Tyliai nulipau laiptais žemyn. Kadangi mes buvome namelyje prie jūros, dažnai eidavau ten. Jūros ošimas mane nuramindavo, kartais atrodo jog jos ošimas iš kažkur toli atneša Niall balsą kuris vis kartoja kaip mane myli.
"Tu Zoella, taip?" prie manęs priėjo vyras.
"Taip"
"Malonu, aš Hadsonas. Gal galima pakviesti jus kavos?"
"Ne" nužiūrėjau jį nuo galvos iki kojų, graži figūra, raumeningos rankos, subtilūs veido bruožai, bet ne mano skonio.
"Gerai. Nesvarbu. Turiu tau pasiūlymą" pakėliau antakį.
"Aš esu milijonierius ir būsimas meras, apie mane žino visi, bet dėja priklausau ir gaujai"
"Ir tai man turėtų rūpėti?"
"Taip. Tu privalėsi ištekėti už manęs arba aš išžudysiu visą likusią tavo šeimą ir draugus"
"Negali" akyse susikaupė ašaros.
"Galiu ir tai padarysiu. Turi laiko pagalvoti iki rytojaus. Susitiksim čia tuo pačiu laiku.
Apsisukau ir greitai nuėjau namelio link. Bet susmukau ir pravirkau.
"Zoe!" sušuko El ir pribėgo prie manęs. Apkabino per pečius. Verkiau jai į petį.
"Nenoriu. Nenoriu. Nenoriu" murmėjau.
"Ššš" glostė ji man nugarą.

Kai šiek tiek nurimau, grįžome namo.
"Tavo mama viena jų" tariau ir užlipau laiptais į viršų, palikusi El visiškai sutrikusią.
Kai įsivėliau į tai, man atrodė jog tai tik kvailas žaidimas, bet kuo toliau tuo labiau įsitikinu jog mano gyvenimas griūva. Negaliu leisti nukentėti mano draugams ir Liam, neleisiu net jei reikės susituokti tu tokiu šūdžium kaip Hadsonas. Žinau jog jis gali meluoti, bet negaliu rizikuoti, daugiau nebe.
Į kambarį įėjo Liam, atsisėdo šalia manęs ant žemės ir atlošė galvą.
"Žinau jog tu nesakysi nieko, bet neužsidaryk, prašau"
"Tai sunku, Liam"
"Mes viską ištvęrsim"
"Liam, tu ne-" jis nutraukė mane.
"Ša, viskas bus gerai"
Nebus gerai.
"Gal ko norėtum?" paklausė ir paėmė mano ranką.
"Galbūt norėčiau salotų, ačiū" tariau ir jis nusišypsojęs, išėjo iš kambario.
Pasiėmiau užrašų knygutę ir rašiklį.

Brangusis Niall, negaliu susitaikyti jog tavęs nebėra. Su kiekviena diena vis labiau savęs nekenčiu, vis labiau save kaltinu. Kiekvieną kartą užsimerkusi matau kraują ir tavo užmerktas akis, kiekvieną kartą išgyvenu tai iš naujo, kiekvieną kartą mano širdis dūžta į begales nesurenkamų šukių. Visi tavęs ieško, bet neras. Neras, nes tavęs ieško gyvųjų tarpe.
Norėčiau jog dabar pasirodytum iš už kambario durų. Pasakytum kaip mane myli ir jog niekada nepaliksi, o svarbiausia viską ištvęrsim. Norėčiau ir vėl atsidurti tavo glėbyje, jaustis saugia ir mylima.

2017.10.07

Zoella

Spauskite vote ir kita dalis atsiras labai greitai!:)

Never AgainDonde viven las historias. Descúbrelo ahora