Rozdział I

2.1K 64 7
                                    

Kilka lat temu:

Z akt Tarczy:

John Fate - najstarszy syn w rodzinie, aktualnie dziewiętnastolatek. Przyjechali z Anglii do Polski pomagać tutejszym w odbudowie kraju. Mocno się z nim utożsamiają. Wyżej wymieniony posiada dwie siostry: siedmioletnią Martę i czternastoletnią Zuzię, oraz trzech braci: trzyletniego Marka, pięcioletniego Józefa i szesnastoletniego Kamila. Matka zatrudniona jako szwaczka. Ojciec wojskowy. Rodzina patriotyczna, bliska sobie. Każdy za każdym poszedłby w ogień. Młodzieniec inteligentny, wysportowany, odważny. Żołnierz idealny.

Z akt Hydry:

Anna Kamińska - jedynaczka. Ojciec Polak, bezrobotny. Matka Polka, także bezrobotna. Dziewczyna posiada bardzo wysoki iloraz inteligencji, a także skłonności sadystyczne. Zwinna, szybka i opanowana. Niewiele o niej wiemy poza faktem, iż często wymyka się z domu w celach treningowych. Najemnik idealny.

Obecnie:

Z akt Tarczy:

Kapitan John Fate aka Feniks - jeden z lepszych żołnierzy. Wyśmienity taktyk. Uratował nie jednego żołnierza. Zdobywca wielu odznak. Aktualnie na misji rozpoznawczej.

Z akt Hydry:

Agentka Anna Kamińska aka Five - super-szpieg, doskonale walczy wręcz. Sprytna i zabójcza. Odznaczyła się wiernością. Aktualnie na misji rozpoznawczej.

Seven: rok zero ~ trenowana na bestięOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz