De week die volgde zijn Niall, Katy, Thomas en ik alleen nog maar leuke dingen wezen doen. We hadden Katy en Thomas bij de vage club uitgeschreven. Het was goed, wij wouden leukere dingen doen. We zijn een dag op roadtrip geweest, naar een pretpark, filmmarathon, zwemmen in een afgelegen meer en marshmellows gegeten.
De week vloog voorbij en voor ik het wist was ik Katy’s koffer al aan het inpakken. Helaas, maar dan had ik wel weer vrije tijd alleen met Niall. Thomas ging straks naar huis. Ze zaten nu samen op de bank. Ik vouw haar pyjama op als ik ineens 2 handen op mijn heupen voel. Een kusje in mijn nek. ‘’ I want you.’’ Fluisterd Niall in mijn oor.
‘’ Not now Lepro.’’ Zeg ik streng.
‘’ Better help me pack, they’re here in 30 minutes.’’ Grommend pakt Niall de koffer mee in. Binnen 10 minuten zijn we klaar. Katy wil nog een paar keer op de foto met Niall, mij en Thomas. Als we de zoveelste foto maken gaat de bel. ‘’ Mama!!’’ Katy rent naar de deur. ‘’ Hiii baby’’ Tante Emma geeft Katy een kus. Ze loopt op me af. ‘’ Oh you didn’t tell you’ve guests.’’ Zegt ze terwijl ze me 3 kussen geeft. ‘’ Hi, I’m Niall, Niall Horan.’’ Niall geeft mijn tante netjes een hand. Terwijl Niall oom Dan netjes een hand geeft zie ik dat tante Emma naar Niall kijkt. ‘’ Hij is knap he, mijn vriendje.’’zeg ik met ontdeugend. Tante Emma kijkt me van beneden naar boven aan. ‘’ Ik ken hem ergens van, kan dat?’’ ‘’ Ja, hij zit in One Direction.’’ Nu snapt Emma er helemaal niks meer van. Terwijl we een kop koffie drinken leg ik alles weer vliegensvlug uit. Tante Emma en oom Dan snappen er nu geen snars meer van.
Na de koffie gaan ze weg, eindelijk. Tante Emma kan altijd zo enorm zeuren. Daar had ik echt een hekel aan.
Ik geef Katy nog een dikke afscheidsknuffel en ik zwaai de auto na.
‘’ Are you joining me and Harry on a dinner tonight?’’ Ik knik. Niall geeft me een knuffel. ‘’ are you also joining me for an afterparty in my apartment , now we’re finally alone?’’ Aan de manier hoe hij afterparty uitspreekt snap ik al wat hij bedoeld. ‘’ I’ll be there at 6.’’ Zeg ik terwijl ik een kus op zijn wang geef. Ik zwaai Niall en Thomas uit.
Zo, ik ben weer eens helemaal alleen. Ik besluit even op te ruimen en klap het uitklapbare bed weer in. Katy sliep eigenlijk gewoon in mijn werkkamer. Over werk gesproken, morgen moest ik een bericht inleveren voor de girlz. Ik had een column in de girlz waarin ik problemen van meiden behandelden.
Oke, eerst stofzuigen, dan werken, dan klaarmaken.
Gelukkig was ik met de nieuwste 1d cd binnen 30 minuten klaar. Ik had de cd bij Niall thuis meegepikt. ik geef hem straks wel weer terug .
Ik pakte mijn laptop en ik checkte mijn mail. Heel veel hulpvragen. Ik besloot eerst mijn andere mail te checken. Niks belangrijks, behalve dan dat ik tig meldingen had van social media, vele vriendenverzoeken, follows, tweets, berichtjes, alles.
Ik besloot 10 minuten te kijken. Daarna zou ik ECHT gaan werken.
Het kwam er dus op neer dat ik om half 5 nog snel alles moest afraffelen, me nog klaar moest maken en kleding moest uitzoeken voor de volgende dagen.
Ik moest mijn laptop meenemen want morgenmiddag moest ik een ander artikel afhebben.
Als een gek pakte ik mijn tas in, ging douchen en maakte me klaar. Binnen 1 uur tijd was ik klaar. Record.
Ik had een simpele leren legging aangetrokken met een vest die in punten uitloopt. Ik had er een bruin riempje overaan gedaan en droeg zwarte laarsjes. Ik had een zachte krul in mijn lange bruine haar gemaakt.
Ik pakte mijn tas en keek op de klok. Ik had nog 25 minuten. Ik tikte twijfelachtig op mijn deur.
Nouja, ik reed maar vast naar Niall. Ik deed mijn zwarte jas aan en reed naar Niall. Ik belde Niall op dat hij de deur open moest doen. Zodra ik zag dat hij open was biepte ik de auto op slot en rende naar binnen. De paparazzi mocht niet te weten komen waar we woonden dus was het een sprint naar de voordeur.
Ik leg mijn tas in de woonkamer en loop voorzichtig de kamer in. Niall staat daar in zijn zwarte broek deo op te spuiten. Hij heeft me nog niet gezien. Met een raar gezicht en een dansje doet hij een hoop gel in zijn haar. Dan ziet hij me in de spiegel en doet opslag normaal. Daardoor moet ik lachen en loop ik de kamer in. ‘’ Wow, you look so mature. Like a grown up.’’ ‘’ Uhhh thanks, I guess?’’ Niall legt zijn arm om mijn middel. ‘’ You look like a sexy grownup.’’ Een beetje verlegen duw ik hem speels weg. ‘’ Get dressed little Nialler.’’ Ik loop de kamer weer uit en ga op de bank zitten. 5 minuten later komt Niall de kamer uit met zijn rode shirt en zijn spijkerjack met leren mouwen. ‘’ Approved?’’ Ik sta op en druk een kusje op zijn mond. ‘’ Approved.’’ Antwoord hij zijn eigen vraag. ‘’ are we going with the car? ‘’ vraag ik.
15 minuten later zijn we bijna bij het restaurant. Het was vlakbij Harry’s huis. We zouden daar parkeren en dan met zijn 3en verder lopen. Zo gezegd, zo gedaan. Harry stond ons al op te wachten. Het was een wandeling van een kleine 10 minuten. Ik liep hand in hand met Niall en luisterde aandachtig naar de gesprekken van de jongens. Ze hadden het zoals gewoonlijk weer over de grootste bull shit. Ik hield ervan.
‘’ Well i expected this.’’ Ik keek naar alle pers voor de deur. ‘’ I’m sure management called them.’’ Niall geeft een knik aan Harry. Niall pakte mijn hand steviger vast. ‘’ We’ll be fine babe, don’t answer and keep your head down.’’ Ik keek hem met angstige ogen aan.
‘’ Harry, are you in love with Amber?’’
‘’ Amber, are you real?’’
‘’ Niall, are you going to propose to her?’’
‘’ Is she pregnant’’
Pregnant?!! Ik legde beledigd mijn hand op mijn platte buik. Niks ervan. Apen.
Toen de ober de deur achter ons sloot hoorde ik nog een vraag.
‘’ Aren’t you affraid that the haters are coming after you?’’
JE LEEST
Losing my thoughts (VERVOLG OP LOSING EVERYTHING)
FanfictionLET OP!! DIT IS EEN VERVOLG OP LOSING EVERYTHING. ‘’ Who’s that?’’ ‘’ That is you Auntie Amber, Thomas’’ ‘’ Where is she?’’ ‘’ She’s death, she got an accident.’’ ‘’ Do you miss her?’’ ‘’ Every day I miss her more.’’ Amber is al 7 jaar ‘’ dood...