Beloofd is beloofd. hier zijn 2 hoofdstukken. Ik vond dit wel leuk. De teller staat nu alweer op 25200 ongeveer. Als we weer 30k hebben doe ik dit nog eens.:)
Opdraging is voor lieve beuksterx omdat ze kei vaak reageert en dat vind ik super superleuk. En zij had dit idee bedacht so thank you!!!<3
De volgende ochtend werd ik om 9 uur wakker omdat Niall ontbijt op bed had gemaakt.
De gentle men. Na het ontbijtje besloot ik toch de dokter te bellen. Ik had tegen Niall gelogen.
Ik was al 3 maanden niet ongesteld geweest. Ik had een afspraak volgende week woensdag. Ik vroeg of Niall dan mee wou. Gelukkig was hij dan vrij.
Ik vreesde het ergste. Ik kon me de woorden van Tischa nog zo goed herinneren.
‘’ I’m gonna ruin your life. I kill your body from the inside’’
Ik was best bang.Gelukkig had ik daar niet veel tijd voor.
Om 12 uur zouden mijn ouders, Ome Dan, tante Emma en Katy komen. Ook Maura, Chris en Greg zouden even langskomen. Niet anders dan mijn verwachting vonden ze het huis prachtig en hadden we een aantal leuke cadeautjes gekregen.
Om 4 uur was iedereen ‘gelukkig’ al weg. Alleen Katy bleef bij ons. Zij bleef vannacht bij Thomas slapen omdat ze elkaar zo hadden gemist. Kei schattig. We aten met zijn 3en lekker hamburgers en tegen 6en ging ik mezelf maar vast klaarmaken.
Ik trok het zwarte jurkje aan dat ik van Niall had gekregen toen we op tour waren. Ik trok mijn zwarte hakken eronderaan en deed verder niet heel veel met mijn haar.
Om half 8 klonk de bel. Het was Harry en Zayn. Zayn was ook alleen want Perrie was op tour met Little mix. Niet veel later arriveerde Family Tomlinson en Thomas en Katy rende meteen samen naar buiten. Ik liet Eleanor het huis zien. Ze stond versteld. Ze vond het zo mooi. Van Eleanor en Louis hadden we een grote ingelijste zwart wit foto gekregen. Het was de foto die was genomen op de schaatsbaan. Het was prachtig.
Na Louis en Eleanor druppelde de gasten steeds sneller binnen en voor ik het wist zat mijn hele huis vol met gasten. Niet alleen waren mijn vriendinnen en de jongens daar maar ook Ed sheeran, Conor Maynard, Ashton, Andy samuels en zijn vriendin en zo nog meer. Ons huis zat helemaal vol, ik was iedereen kwijt en praatte met mensen die ik nog nooit had gezien.
Er stonden security’s bij de deur om de fangirls buiten te houden. Muziek klonk luid en er werd gedanst.
Ik ging opzoek naar of de jongens of mijn vriendinnen. Ik vond al mijn vriendinnen buiten met hun benen in het water. Ze zaten daar met Zayn. Zayn had natuurlijk zijn benen niet in het water.
Toen ik met Kyra een rondje liep door de tuin en samen wat roddelde viel ons oog op Harry en Bibi. Die stonden te zoenen bij de bosjes. Ik keek snel naar Kyra in de hoop dat ze het niet had gezien. Helaas. Ze beet op haar lip en een traan rolde over haar wang. ‘’ Kyra, wacht!’’ Ik trek aan haar arm terwijl ze weg wil lopen. ‘’ Leave me alone.’’ Kyra loopt weg. Ik zie dat Harry opkijkt en ik kijk Kyra na. ‘’ KYRA!’’ Ik ren achter haar aan.
‘’ Amber, neem me niet kwalijk, dit feest is super maar ik wil nu graag even naar huis oke?’’
Ze huilt. Ik knik begrijpelijk en laat haar gaan. Ik moet dit even kwijt aan Niall. Ik zoek hem eerst in de tuin. Geen Niall. IK zoek hem bij het zwembad. Geen Niall. Dit beviel me niet. Ik rende angstig naar binnen en daar zat meneer gewoon aan de tafel een stuk taart te eten. Ik plofte op de stoel naast hem en barst los. Nog even dacht ik na over het feit dat Niall hier alleen zat terwijl onze hele tuin vol zat met mensen. Dan vertel ik het van Harry en Kyra en Harry en Bibi.
‘’ Everything is going to be allright. Just enjoy the party with me.’’ Zegt hij met volle mond. Ik wil iets terug zeggen maar hij sleept me mee naar buiten. De rest van de avond gaat als een waas aan me voorbij. Steeds meer gasten bedanken ons voor een superfeest en met het laatste kliekje gingen we in de woonkamer zitten. Niall, Liam, Harry, Bibi, Ed, Ashton, Marcella, Mireille en Maureen. Nouja Bibi en Harry waren na 5 minuten alweer spoorloos. Net zoals Ashton en Maureen. Die slikte elkaar ook al de hele avond zowat in.
Maureen en Ashton hadden elkaar al vaker ontmoet en ondertussen hadden ze volgens mij zelfs een relatie maar ik kon ze niet volgen. Ashton bleef in ieder geval de komende week bij haar slapen.
Ik zat tegen Niall aangedrukt en we zaten ons te bemoeien tussen de gesprekken van Marcella en Ed en Mireille en Liam. Iedereen was totaal van de kaart dus ze hadden echt geen idee wat ze zeiden. Behalve Liam dan. Liam is nog nooit dronken geweest. Tenminste, dat heb ik nog nooit gezien.
Nu gaat het ineens over het feit dat Lux zo groot is geworden en dat Lou nogsteeds zo jong is. Whaaaaaat.
Oh ja nevermind, nu is het onderwerp de baby pindas die bij Ed in zijn moestuin groeien.
Ah ha guys, drink er nog een.
Als om half 6 Liam naar huis wilt, en aangezien Liam de enige is die nog nuchter is moet iedereen met hem mee. Als ik samen met Niall Mashton en Harbi wil zoeken valt mijn oog meteen op het briefje op de deur.
Hiii guys, we’re already home. Xx Bieb and Haz. So are we. X Mashton stond eronder gekrabbeld. Lachend lieten we het briefje aan de andere zien.
Marcella vond het vreemd genoeg zo grappig dat ze van haar stoel viel.
Ed hielp haar overeind en Niall en ik duwde het zooitje ons huis uit. Aangezien het toch al ochtend was bijna besloot ik meteen vast wat op te ruimen. Niall zou binnen alles opruimen en ik liep in mijn onesie buiten rond. Ik liep in mezelf liedjes te zingen en ik begon Marry you te zingen.
‘’ Do you wanna marry Niall?’’
‘’ Yes ofcourse.’’
‘’ You can’t. You’re not allowed.’’
‘’ Eumh, it’s my life. ‘’
‘’ You have to listen to me.’’
Hier gaf ik geen antwoord meer op. Dat ze kapot viel.
Als ik om 7 uur de woonkamer inloop ligt Niall slapend op de bank. Hij heeft wel alles opgeruimd. Ik zet de vuilniszak buiten en draai de deur op slot. ‘’ Niall, are you coming with me?’’ Een grom. Ik loop maar in mijn eentje naar boven en kruip in mijn onesie het bed in. Nog geen 5 minuten later komt Niall tegen me aan liggen. ‘’ Party was great.’’ Ik lach.
‘’ I got a hangover wohooooh.’’ Zingt Niall brak.
Ik had nergens last van en werd dan ook na een paar uur weer wakker.Ik ging wat werken maar dwaalde al snel af. Al snel zocht ik naar tekenen van onvruchtbaarheid. Ik was zo bang voor het woord van de dokter.
JE LEEST
Losing my thoughts (VERVOLG OP LOSING EVERYTHING)
FanfictionLET OP!! DIT IS EEN VERVOLG OP LOSING EVERYTHING. ‘’ Who’s that?’’ ‘’ That is you Auntie Amber, Thomas’’ ‘’ Where is she?’’ ‘’ She’s death, she got an accident.’’ ‘’ Do you miss her?’’ ‘’ Every day I miss her more.’’ Amber is al 7 jaar ‘’ dood...