Hoofdstuk 43, Eindelijk weg!

1.5K 83 18
                                    

Kim staat voorop het podium los te gaan. Ik kijk haar aan met een neplach.

Waarom zet ze zichzelf zo voor schut?

Ineens begint haar raar gedans over te gaan in duidelijke pasjes.

‘’ Don’t need make up, to cover up.’’

De voorste mensen bij het podium doen Kim precies na. Wat is dit?

Ik keek verbaasd naar Ellen die zich blijkbaar amuseerde om mijn gezicht. Keek ik zo raar dan?

Steeds meer mensen begonnen mee te doen. Toen schoot  het door mijn hoofd. Het was een flashmob! Wat gaaf!

Ik wou altijd al eens een flashmob zien in het echt. Enthousiast begin ik mee te klappen.

‘’ Do you like it?’’ zegt een stem over mijn schouder. Geschrokken kijk ik op. Het is Kyra?

Wat is hier aan de hand. Kyra en Lou lopen lachend naar Kim en ze dansen mee.

Het wordt echt met de minuut raarder en ik snap er niks meer van.

Hoe ver ik ook kijk, over de duizenden mensen, iedereen doet hetzelfde. Iedereen weet hiervan behalve ik. Hoe kan dat?

Zelfs Ellen doet mee. Ik kijk naar de schermen waarop je zelfs de mensen helemaal achteraan ziet dansen. Wauw, gewoon wauw.

Er ontstaat steeds meer een stukje pad in het midden. Kyra en Lou pakken mij bij mijn handen en we lopen zo door het publiek. Ik kijk naar alle mensen die klappen en bewegen op de muziek.  Als het pad bijna ophoudt ontstaat er een opening. Er staat een rijtje mensen voor een grote fontein.

What makes you beautifull stopt onmiddellijk en Can i be close to you begint.

Mijn ogen vullen zich met tranen en zenuwachtig kijk ik naar de fontein.

Zodra Niall begint met zingen lopen de mensen voor de fontein aan de kant.

Mijn mond valt open.

Voor mij staan Niall, Liam, Harry, Zayn en Louis op de trap van de fontein.

Ze zingen de tekst.

Na het refrein stopt alle muziek en ik kijk om me heen. Iedereen kijkt naar de jongens.

Ze beginnen met het zingen van Truly madly deeply, maar dan acapella. Zonder muziek dus.

Tijdens het refrein loopt Niall op me af en pakt mijn handen.

‘’ In love with you, in love with you.’’

Het wordt helemaal stil. Niall lacht een keer ongemakkelijk en kucht dan snel.

‘’ Dear Amber, ‘’

Oh god, wat gaat hij doen. Mijn benen trillen helemaal. Mijn hoofd staat op ontploffen.

IS dit HET moment?

‘’ I wanna tell you that we walked a long road together. We’ve been trough so much trouble and still we are in love. I see you as my soulmate, my best friend, my girlfriend and I see you as the one I wanna grew old with.’’

Het publiek joelt. Ik voel kriebels en steken tegelijk.

‘’Dit is het moment Amber, nu moet je sterk zijn en Tischa verjagen.’’

‘’ YOU HAVE TO SAY NO OR I”LL KILL YOU. SAY NO!’’

Niall knijpt zachtjes in mijn handen en laat ze dan los.

Hij steekt zijn hand in zijn zak.

‘’ Dear Amber’’

Niall zakt op 1 knie en onder luid gejoel van het publiek haalt hij een doosje tevoorschijn en vraagt:

‘’ Will you marry me?’’

Mijn lichaam wordt gek, mijn hoofd ontploft, mijn mond kan niet praten.

In mijn hoofd hoor ik het gevecht tussen Ellen en Tischa.  ‘’ SAY YES! SAY NO!’’

 Met mijn handen voor mijn mond kijk ik naar de blonde jongen voor mij. Meteen verschijnt een lach op mijn gezicht .

Ik haal adem, ik voel dat mijn hart stopt.

‘’ Yes Niall, i will.’’

Niall staat meteen op en kust me onder luid gejoel van het publiek.

Tijdens de kus schokt mijn lichaam. Het voelt alsof ik word opgetild maar na 2 seconden val ik weer neer. Gelukkig heeft Niall me vast dus ziet niemand het.

‘’ GOEDZO AMBER! ZE IS WEG! TISCHA IS WEG, ZE IS WEG VOOR ALTIJD!’’

Huilend omhels ik Niall. Helemaal in vreugde vergeet ik dat Niall niks wist.

‘’ Thank you Nialler. Thank you so much. You killed her. I’m free. I love you so much.’’

‘’ Babe, what are you talking about?’’

 Ik kan alleen maar huilen.

Niall laat me los uit de omhelsing. ‘’ SHE SAID YES!’’ Roept Niall.

Onmiddelijk galmt Story of my life door de speakers. Ik kijk naar Liam, Harry, Louis en Zayn die met een huilstem beginnen te zingen.

Ik kijk achterom naar Niall. Daar staat nog een verassing. Ik word op een wit paard getild en ik houd mezelf vast aan Niall. Bij zijn stukje hoor ik dat Niall gewoon meezingt door zijn microfoon.

Met de jongens, Lou, Ellen en Kyra achter ons aan rijden we terug naar het podium. Ik kijk over de mensen die enthousiast meezingen. Ik betrap mezelf dat ik ook aan het meezingen ben.

Eenmaal op het podium dringt pas tot me door dat ik verloofd ben. Verloofd met Niall. Tischa is weg.

Hand in hand loop ik met Niall back stage. Daar kus ik hem nog eens.

Kyra komt op me af gerent. ‘’ AMBEEEEEER!’’ Ik vlieg haar om haar nek. Ook de andere jongens omhels ik.

Ik kan het niet geloven. Enthousiast bel ik mijn moeder. Ze is door het dolle heen.

Zal mijn leven dan toch goed aflopen? Heb ik het dan toch verdient?

Een aantal van jullie hadden dit hoofdstuk al voorspeld en ik verwacht dat dit HET hoofdstuk is waar iedereen op wacht. 

ps. Dit is niet het einde......

Losing my thoughts (VERVOLG OP LOSING EVERYTHING)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu