‘’ I’m so scared Niall.’’
‘’ You don’t have to baby. Everything’s gonna be allright.’’
Ja dat zegt hij nou wel maar hij weet niet dat er een kwaadaardige Tischa in mij schuilt.
Die kwaadaardige Tischa die vanalles verpest kan hebben.
Ik weet het niet.
Vandaag kregen we de uitslag van de onderzoekjes eerder deze week. Nerveus zitten Niall en ik in de wachtkamer. Terwijl ik enorm met mijn been wiebel legt hij zijn hand op mijn been zodat ik hem stil hou.
‘’Babe, calm down.’’
‘’ Mrs van Hout?’’
Ik sta op en loop samen met Niall achter de dokter aan.
‘’ Take a seat.’’
Ik ga op de stoel zitten. Ik bijt op mijn lip en kijk de dokter aan. Die gaat zuchtend zitten.
‘’ Amber, i have good news and bad news.’’
Het water verschijnt al in mijn ogen. Zie je wel.
‘’ Tell me the bad.’’
‘’ Well.’’
Stilte.
Ik kijk van Niall naar de dokter.
‘’ Yes?’’ vraag ik ongeduldig.
‘’ You are Infertility.’’
Zie je.
Ik wist het.
Ik ben onvruchtbaar.
Ik kijk naar de grond.
Een traan rolt over mijn wang en ik snik een keer.
Niall legt zijn hand op mijn rug. Ik kijk hem met rode ogen aan. Ik zie dat hij zich groot houdt.
Hij draait naar de dokter. ‘’ And the good news?’’
De dokter verteld wel dat er wel een kleine kleine kans is dat ik wel zwanger kan worden maar dat het niet zeker is. Ik bedank de dokter en ik loop stil naar de auto. Niall slaat zijn arm om me heen.
‘’ It’s going to be okay babe.’’
Tranen rollen over mijn wangen.
In de auto doe ik mijn gordel om en staar uit het raam. Ik begin te snikken.
Niall wrijft troostend over mijn been. Thuis stappen we de auto uit en lopen stil naar binnen.
Terwijl Niall zijn jas ophangt zeg ik:
‘’ I’m sorry. I’m nothing. I’m ruining your future.’’
Dan ren ik de trap op.
‘’ Babe…’’
Niall rent achter me aan. Ik ben hem voor en doe de deur op slot.
‘’ Amber. Open the door.’’
Ik open de deur en kijk Niall huilend aan. Ik kan alleen maar huilen.
Tischa is kei hard aan het lachen in mijn hoofd.
‘’ I know i’m not perfect but please Niall. Don’t leave me because of this. Please.‘’
‘’ He will leave you!’’
‘’ SHUT UP!’’
‘’ Babe? Are you okay?’’
Ik hang huilend aan zijn borst. Niall strijkt troostend over mijn haar.
‘’ Babe, it’s gonna be okay. The doctor said there’s still a chance.’’
Ik kijk Niall huilend aan.
‘’ It’s not your fault girl.’’
Nee, ik wist wel weer wie dit gedaan had. TISCHA.
Na een flinke troostbui offert Niall zichzelf op om boodschappen te halen.
Ik laat mezelf langs het bed op de grond zakken en luister huilend naar zielige muziek.
‘’ Guess who did this to you?’’
‘’ Why are you ruining my future?’’
‘’ Just imagine a child that belongs to Niall and you. That would be like a monster.’’
‘’ The only monster is named TISCHA.’’
‘’ Well I warned you that I would kill you from the inside sooo.’’
‘’ Don’t worry, i’ll find a way to kill you Tisch. It’s only a matter of time.’’
‘’Ha-Ha. Go to sleep.’’
‘’ Amber? Amber? AMBER?’’
Ik open mijn ogen.
Ik zie Niall zuchten. ‘’ Are you okay?’’
Ik knik wazig.
Ik rol uit het bed en loop met Niall naar beneden. ‘’ So, what did you buy’’ Vraag ik terwijl ik mijn armen om zijn middel leg. Ik probeer in de pannen te gluren maar Niall is te groot.
Ik leg mijn hoofd tegen zijn rug en blijf met mijn armen om zijn middel staan.
‘’ I love you Amber.’’ Zegt Niall als hij me aankijkt. ‘’ I don’t care if you’re pregnant or not. ‘’
‘’ Thanks Niall.’’ Ik deed alsof het me opvrolijkte. Maar dat was niet. Ik zal nooit zwanger worden. En dat is Tischa’s schuld.
De 1e week ging gelukkig snel voorbij. Ik moest medicijnen slikken om de kans om zwanger te worden te vergroten. Aan al dit negatieve hing ook een positief ding. Niall en ik hebben nog nooit zo vaak seks gehad. Dat is dan wel leuk.
Over Niall gesproken, hij is al de hele week druk. Hij heeft het steeds over trouwen maar wanneer zou dat dan komen?
Weet je wat raar is? Iedere keer als Niall het over trouwen heeft voel ik me op een of andere manier sterker. Net alsof Tischa dan tijdelijk de macht over mij verliest.
Het is heel bijzonder.
Toen ik vanochtend wakker werd zei ze tegen mij dat het een speciale dag zou worden.
Er zou iets gebeuren waar ik jaloers om zou worden. Ik had geen flauw idee waar ze het over had.
Bij alles wat ik deed of zag dacht ik na of ik jaloers was maarnee.
Toen Niall en ik in bed lagen en de dag voorbij was, was er niks gebeurt. Het was vast een grap. Stomme Tischa, ik haat haar.
JE LEEST
Losing my thoughts (VERVOLG OP LOSING EVERYTHING)
FanfictionLET OP!! DIT IS EEN VERVOLG OP LOSING EVERYTHING. ‘’ Who’s that?’’ ‘’ That is you Auntie Amber, Thomas’’ ‘’ Where is she?’’ ‘’ She’s death, she got an accident.’’ ‘’ Do you miss her?’’ ‘’ Every day I miss her more.’’ Amber is al 7 jaar ‘’ dood...