Uyandığımda yerdeydim.
Annemin bana Berk'i kaybettik demesi bütün olayların hepsinin bir rüya olmasını diledim. Okuduğum bir kitapta ( AYNI YILDIZIN ALTINDA -John Green) çok sevdiğim bir söz vardı.
-DUNYA BIR DILEK FABRIKASI DEĞİLDİR -
Evet , değildir diye düşündüm.
Gözlerim yeniden doldu hazırlanıp aşağı indim annem ve babam beni bekliyorlardı.
"KIZIM.." dedi annem ama sözüne devam etmesini istemedim çünkü eminim beni teselli etmeye çalışacaktı ve eminim ki işe yaramıycaktı.
"Ne olmuş?" dedim kısık sesle
"Araba kazası"
Ağlamaya başladım ve sadece tamam anlamında gözlerimi yumdum.
"Ben hava almaya çıkıyorum' dedim kısık sesimle.
Annem arkadan seslendi "Kızım Berk'in annesi seni evine çağırdı"
"Istersen git!"
Dışarı çıktım ve Berk'in evine biraz uzakta olsa annesinin beni neden çağırdığını öğrenmek için yürüdüm.
...
Kapıyı çaldığımda annesinin gözleri şişmişti ve bana
"Merhaba Hayalciğim" dedi ,sarıldı
"Merhaba , gelebilir miyim?"
Içeri girdiğimde Berk'in babası ortalarda yoktu ve heryer bomboştu.
"H..hayal , tatlım Berk'in odasında bunları buldum" dedi ve elime bir kağıt tutuşturdu.
"Galiba sana yazmış" dedi ve az da olsa yüzünde bir tebessüm oluştu
Bende gülümsedim.
"Teşekkür ederim"
"Ş..şey benden istediğiniz birşey yoksa ben gidiyorum" dedim
"Yok hayalciğim teşekkürler , görüşürüz"
"Görüşürüz "dedim ve evden çıktım.
Biliyorum biraz çabuk çıktım ama öyle gerilimli bir ortamda ne yapıcağımı bilemedim ve yanlış birşey söylemekte istemem.
Evden biraz daha ileri gittiğimde bir bank buldum bu benim yalnızlık bankım değildi ama neyse diye düşündüm.
Oturdum ve hemen okumaya başladım
Sevgili Hayal,
Biliyorum biraz delice bir fikir mektup yazmak ama işte zaten benden ne beklersin ki?
Arın'ı sevdiğini biliyorum, hep sevdin , buna kızmaya hakkım yok çünkü bende senin gibiyim sadece o bir kişiyi severim ve ne yaparsam yapıyım
sadece o kişi beni en iyi anlayan ve benim en çok önem verdiğim kişidir.
Ama ben ne kadar şansızmışım benim sevdiğim o kişi varya hani o ne yaparsam yapıyım unutamadığım ve şu hayatta en değer verdiğim kişi , başkasını seviyor ve ben bunu engelleyemiyorum çünkü benim ona olan aşkım ne kadar büyükse onun sevdiği kişiye olan aşkta o kadar büyük.
Hayal benim elimde bir şans yok hemde hiçbir şans yok. Sakın inkar etme üzülmemem için falan saçmalama yine.
Bunu söylemek benim için çok zor ama Arın seni seviyor ve sende onu seviyorsun , bence elindeki şansı değerlendirme vakti geldi.
Sakın elindeki şansı değerlendirmeyi unutma benim elimde o şans yok ben mutlu olamadım ama bari sevdiğim kız mutlu olsun o da bana yeter.
Seni seviyorum
Berk.
Gözlerimden akan yaşlar gittikçe
şiddetlendi .
Seni özliycem deli çocuk.
...
Eve vardığımda bir tane uyku hapı aldım ve erkenden uyumaya çalıştım çünkü eminim ki Berk'in birdaha dönmiycek olmasını düşünmek beni çok daha kötü bir hale getiricek.