5 AY

229 11 0
                                    

Aradan beş ay geçer ve Hayal'in durgunluğu geçmez

...

"Kızım babanla konuştuk seni İtalya'ya tatile göndericez hem iyi gelir biraz rahatlarsın ,senin içinde iyi bir yaza başlangıç olur"

"Off anne ne saçmalıyorsun yine istemiyorum biryere gitmek falan"

"Valla kızım artık istemiyorum demek işe yaramaz çünkü biletleri aldık bile valizini hazırla yarın gidiyorsun"

Annem ne düşünüyor beni bu tatile göndererek? Ama tamam yha gidicem en azından buradan uzaklaşırım.

"Off tamam anne gidicem"

...

Erkenden uyandım ve hazırladığım bavulumu alıp aşağı indim.

"Kızım birşeyler yer misin?"

"Yok anne uçakta yerim" dedim ve gülümsemeye çalıştım.

"Tamam baban bıraksın o zaman seni"

"Tamam annecim görüşürüz seni seviyorum" dedim ve anneme sarıldım

"Görüşürüz kızım"

Kapıdan çıktım ve arabaya bindim.

...

Sonunda vardığımızda babamla vedalaştım ve kontrollerden geçerek uçağın kapısına gittim.

Uçakta bütün yol boyunca uyudum ve sonunda vardığımızda otele gitmek üzere bir taksi tuttum Quid otel deyince adam zaten anladı o yüzden şanslıyım.

...

Otele sonunda vardığımda annem ve babamin benim için seçtiği güzel odaya gittim ve kapıda beyaz bir gül vardı.

Odaya girdiğimde rahat ve güzeldi doğrusu otelin süprizi gül çok güzel ve tatlı bir fikirdi o yüzden bir bardağa su doldurdum ve gülü içine koydum.

Uçakta kiyafetletim rahat kiyafetlerdi o yüzden onları değiştirmek için yeniden hazırlandım , sıcak olduğu için güzel bir yarım üst ve üst bel şort giydim altınada beyaz converse.

Lobide bir kağıt asılıydı İtalyanca bilmesemde altında ingilizcesi yazılı olduğu için anladım.

Türkçesi :Isteyen müşterilerimiz için ücretsiz Şehir Turu

Gülümsedim tamda ihtiyacım olan şeydi bu ,biraz gezmek.

Turun başlangıcına birkaç dakika olduğu için adımı yazdırdım ve uçakta kapattığım telefonumu açtım.

Vodafone çekmiyordu ama otelin interneti vardı.

Whatsappta Arın'dan bir msj vardı.

Sana bir süprizim var!

Ne süprizi acaba diye düşünürken beyaz gül aklıma geldi kesin o koydurttu gülü oraya.

...

Otobüs geldi ve benim için ayrılmış yere doğru yürüdüm.

Beyaz bir gül duruyordu koltuğumda.

Yüzümde o aptal gülücük oluştu ve "Arın" diye mırıldandım.

Gülü aldım ve küçük su şişemin içine koydum.

Nasıl yapıyor bunu ? Canım benim yha

Sonunda durduk.

Etrafa baktım ve "Eğlence başlasın "diye mırıldandım.

DELİSİN SEN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin