BEYAZ GÜL

233 12 0
                                    

Arkadaşlar İtalya'ya bir yıl önce gittim o yüzden bazı bilgiler yanlış olabilir

...

Gezdiğimiz yerler çok güzeldi ama garip olan şey her gittiğim yerde birer tane beyaz gül görmemdi ,biliyorum Arın yaptırıyor bunları ama nasıl?

Son durak Veronaydı aşkılar şehri Verona.

Veronada Romeo'nun evi ve Juliet'in evini görücez sırayla o yüzden burada yanlız olmak biraz garip ama neyse.

...

Romeo'nun evinin kapısına insanlar milyonlarca isimler yazmışlardı çok güzel ve tatlıydı bu sefer beyaz gül alamadım ama fark etmez düşünmesi bile yeter.

...

Şimdi Romeo'nun evinden çıktım ve grupla birlikte Juliet'in evine gidiyorum çok yakın demişlerdi ama ben inanmamıştım göz açıp kapayıncaya kadar vardık.

İçeri yürürken duvarlarda yine aşıkların adları yazıyordu tam içeri girdiğimde bir duvar vardı ve duvarın üstüne asılmış milyonlarca kilit vardı ve kilitlerin üstündede adlar yazıyordu.

Tanrım ne kadarda tatlı diye düşündüm.İnsanlar sakızların üstüne bile isimlerini yazmışlar ne kadarda değişik ve şirin <3

Juliet'in balkonunun altına bırakılmış gölgede bir gül vardı.

Biraz daha yaklaşınca gülün kırmızı olduğunu öğrendim tam almak için eğilicektim ki Arın'ı gördüm sanırım tam olarak emin değilim çünkü şemsiyesi vardı ve yüzünü tam olarak göremedim ,bu nedenle peşinden gittim.

"Arın! Dur!! Tamam sen olduğunu anladım!" diye bağırdım ama o hızlı hızlı ilerlemeye devam etti.

Sonunda ona yetiştim ve kolundan tutup onu kendime çevirdim , karşımda olan manzara ile şok oldum.

"Aras?"

DELİSİN SEN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin