15 % - Charlotta

145 36 5
                                    

Už toho měla dost. Potřebovala vypnout. Alex i Harry si někam zmizeli a Matt nikdy neplánoval nějakou opravdovou akci. Nikdy nechtěl řídit Raebos. Chtěl se zbavit Kodexu, ale to bylo tak vše. A lidé potřebovali někoho, ke komu by mohli vzhlížet.

Donald odmítl. Bess také. Bohužel Charlotta to nedokázala. Nikdy by si neodpustila, kdyby se Raebos ocitl v chaosu. Kdyby vznikla nová válka. Kdyby se nenašel nikdo, kdo by dal lidem naději, že zmizení těch dvou tupců zvládnou. Copak jim nedošlo, co způsobí?

,,Lott?“ ozvalo se za ní. Bess.
,,Ano Besom?“ Ani se neobtěžovala skrývat, že je naštvaná. Pekelně naštvaná. Taková malá bohyně pomsty.
,,Říkala jsem si, jestli bys se mnou nezašla na kávu nebo tak. Myslím, že alkohol teďka asi nebudeš, když si budeš muset začít hlídat procenta, tak...“ začala Bess, ale Charlotta jí nenechala domluvit.

,,Ne, alkohol teďka fakt nebudu, tos odhadla dobře,“ odsekla tiše. Tohle ji na tom všem štvalo nejvíc. Nikdy nedosáhla velkých čísel. A lidé nepůjdou za ubohou holkou s ubohou padesátkou. Proto se své hodinky snažila skrývat.

Pravdou je, že se jí zdálo, jakoby se hodinky umoudřily. Jako by jí fandily. Jako by její oběť schvalovaly. A že neobětovala zrovna málo. Alespoň jí pomalu ale jistě přibývala ona potřebná procenta. Bohužel, cena za ně byla příliš vysoká. Najednou zjistila, že nemá zájmy. Všechny byly na hraně toho, co slušní lidé nedělají.

,,Vím, že jsi naštvaná,“ přerušila Bess proud jejích neveselých myšlenek. Charlotta se rozhodla ji ignorovat. ,,Odpusť mi to prosím. Jsme jako sestry, pamatuješ?“ pokračovala Bess. Nechtěla Charlottu ztratit.
,,Nemám sestru. Nemám nic. Všichni odešli,“ potichu vzlykla Charlotta.

,,Chybí ti Alex, že?“ zeptala se Bess a zlehka ji konejšivě objala kolem ramen.
,,Ano. Jedné z mých částí."
,,Jak velká je ta část?“
,,Asi 15 %.“

Odpočet cituKde žijí příběhy. Začni objevovat