45 % - Alex

115 29 12
                                    

Ahoj Alexi,
jak se máš? Dlouho ses neozval. Když teda nepočítám ten mail s novým systémem.
No, ohledně toho ti píšu. Tys ho poslal i Donaldovi? No, jak jinak by k němu asi přišel... Víš, že ho předvedl při nejbližším jednání?
Teda, já jsem taky měla v plánu jej předvést, ale pod tvým jménem. Samozřejmě. Ale ten idiot! Ten idiot to vydal za svůj projekt. Nejen, že mě absolutně shodil, on ještě ukradl cizí (tvůj) nápad a celou práci! Prostě idiot...
No, každopádně, ten nový systém se ti opravdu povedl. Už ho mám nainstalovaný a funguje skvěle. Jenom mám takový malý dotaz... Najednou se mi na hodinkách zobrazil náhodný číselný údaj. Nevíš, co by to mohlo být? Docela mě to vyděsilo.
S láskou
Charlotta
PS. Nevím, proč ti to píšu, stejně je mizerná šance, že si to přečteš a ještě menší, že odpovíš. Tak kdyby ti to náhodou přišlo, ozvi se mi.

Alex si četl Charlottinu zprávu pořád dokola. Jedna jeho část skákala radostí, no, zbytek tomu stále nechtěl uvěřit. Ona si vzpomněla?

Nebyl si jistý, že jeho zprávu opravdu dostala, přece jenom jeho technika nebyla stoprocentně spolehlivá. No, nyní o tom nemohlo být ani nejmenších pochyb. Stejně jako o tom, že ji dostal i Donald.

To nebylo v plánu. Ano, původně chtěl zvýšit šanci že se jeho nový systém na Raebos skutečně dostane. Nyní toho celkem litoval, protože tím Charlottě celou situaci zbytečně zkomplikoval. Zase kdyby se Donald nezachoval tak, jak se zachoval, nebyl by s tím sebemenší problém.

Dopsal poslední větu, podepsal se a potvrdil ODESLAT. V tu chvíli se mu obrazovka zaplnila všemi možnými chybovými hláškami a než se jimi stačil proklikat, zhasla docela.

Sakra.

Neskutečně ho to štvalo. Dal si s tím vším tolik práce! A stejně to nefunguje. Na moment si přál, aby byl zpátky na Raebosu. Tam sice neměl tolik vychytávek, ale věděl si s tím rady.

A navíc tam nechal lidi, na kterých mu záleželo. Teda, minimálně Charlottu.
Podíval se na hodinky. Odhadl to naprosto přesně. Ukazovaly 45 %.

Odpočet cituKde žijí příběhy. Začni objevovat