40 % - Charlotta

91 27 6
                                    

Do porady zbývalo pár hodin a Charlotta se, zatím poněkud neúspěšně, pokoušela nahrát nový systém od Alexe. Nemohla přece navrhnout něco, u čeho neměla jistotu, že to funguje.

Po dlouhém přemýšlení se rozhodla, že nebude autora systému zatajovat. Nebylo by to vůči Alexovi fér. A nebylo by to fér ani vůči lidem, pro které měla být vzor.

Konečně. Systém se začal nahrávat. A do porady zbývalo pár desítek minut.

×××

,,Ne, slečno Nicholsová. Navrhla jste nový systém minule a váš návrh neprošel. Jak jistě moc dobře víte,“ věnoval jí falešný úsměv Matt Powell. Nechápala, o co mu šlo. Vždyť její místo odmítl. Tak proč se ji snaží shodit?

,,Tentokrát mám něco jiného. A funguje to,“ začala a byla by pokračovala, ale odmítavé pohledy všech přítomných ji naprosto spolehlivě uzemnily.

,,Matt má pravdu Charlotto. Dej šanci taky někomu jinému,“ zasáhl Donald a šibalsky na ni mrkl.
,,A komu třeba?“ Charlotta se neobtěžovala skrýt své překvapení. Vždyť ostatní se sotva odhodlali k hlasování, že o tom budou přemýšlet. A teď měl někdo návrh funkčního souboru pravidel? Když ona na tom svém dělala měsíce?

,,Třeba mně,“ pousmál se Donald a vstal. ,,Představuji vám svůj nový systém založený na pouhých deseti pravidlech. Dovolte mi vám předvést malou ukázku,“ řekl a za ním se okamžitě spustila prezentace. Hezky si to naplánoval.

Čím déle Charlotta sledovala jeho výstup, tím více v ní narůstal dojem, že jeho systém není tak úplně jeho. Poznávala jej. Až moc dobře. Vždyť to byla ta věc, které věnovala veškerý svůj čas před poradou. Alexův systém. A Donald si jej sprostě přivlastnil. A očividně ho to ani v nejmenším netrápilo.

Nemohla se na to dál dívat. Bylo jí z něho zle. Tiše se omluvila všem přítomným a zmizela z místnosti pryč. Bylo jí jedno kam. Kamkoliv, kde nebude ten hajzl, jehož ještě před pár měsíci nazývala svým přítelem.

Kdyby tady tak byl Alex, pomyslela si a pohled jí sklouzl na hodinky, na nichž zablikalo 40 %. Co to má sakra znamenat?!

Odpočet cituKde žijí příběhy. Začni objevovat