,,Volal Alex.“
,,Nech si ty své vtipy,“ odsekla Donaldovi a opět věnovala svou pozornost hromadě dokumentů, jež zabírala většinu místa na jejím pracovním stole. Dnes měla být další porada ohledně nového systému a ona se chtěla pořádně připravit.Ne, ona se musela pořádně připravit. Neměla na výběr, když ji Don minule tak podrazil. Ano, její systém nebyl úplně dokonalý, toho si byla vědomá, ale chtěla s tím něco udělat. Alespoň to začít projednávat. Ukázat všem, že na to má.
,,To není vtip. Opravdu mi zavolal. Byl to sice velice krátký rozhovor, ale ptal se na tebe,“ nedal se odbýt Don. ,,Kdyby tě to náhodou zajímalo,“ dodal se značnou dávkou ironie v hlase.
,,A proč bych ti měla věřit?“ otočila se na něj. ,,Po tom všem, co jsi udělal.“
,,Nechtěl jsem. Alex mi to vysvětlil a omlouvám se. Nechápal jsem, co to pro všechny bude znamenat.“
,,To je fajn, že sis to uvědomil. Pozdě,“ věnovala mu Charlotta ledový pohled. ,,A teď mě prosím nech být, mám tady nějakou práci.“
Po těchto slovech se otočila a nedala Donaldovi jinou možnost, než ji poslechnout.×××
Nevěděla, kde Alex vzal kontakt na její internetovou schránku. Nemohla si být ani jistá, že odesílatelem byl opravdu on, ale to jí bylo teď jedno. Nabízel jí nový systém. Systém, jenž fungoval na zcela jiných principech, než Kodex. Ano, hodinky by sice zůstaly, ale pravidla se změnila. Vycházela prý z nějaké knihy ještě ze staré Země.
Líbil se jí. Pár věcí měl společných s jejím výtvorem, avšak v některých ohledech byl benevolentnější a v jiných zase přísnější... Pravděpodobně by to fungovalo.
Viděla však hned dva problémy, jež by při přijetí tohoto návrhu musela řešit. Hlavní bylo, že nevěděla, jak by ostatním vysvětlila, kde k tomu přišla. Nemohla přiznat, že jí to přišlo pravděpodobně od Alexe a neodůvodnila by, proč je to zrovna takhle. A zároveň nemohla všechnu tuto práci vydávat za svou. To už hraničilo s jejím morálním cítěním. Pokud ještě nějaké vůbec mám.
Avšak to, že si na ni Alex vzpomněl, i když měl pravděpodobně jiné věci na práci, ji zahřálo u srdce. Třeba mu na mě záleží. Najednou jí bylo jasné, že jí na něm opět záleží o něco víc. A nemohla si pomoct, po všech těch výpočtech, analyzovat i tento její cit. A odhadla jej asi na 35 %.
ČTEŠ
Odpočet citu
Science FictionAlex a Harry Roweovi zmizeli. A s nimi i ony záhadné dokumenty o projektu Asheop. Systém celé planety se hroutí a někdo to bude muset udržet pohromadě. Ale kdo? Charlotte Nicholsová už to ví. I když, možná by byla radši, kdyby to nevěděla... Druhý d...