20 % - Charlotta

137 36 2
                                    

Káva s Bess nakonec nebyla až tak špatný nápad. Bylo příjemné se na pár chvil uvolnit. Konečně přišla na jiné myšlenky. Bohužel, před svými, teď už povinnostmi, nemohla utéct.

V nové práci to zatím vypadalo dobře. Díky svému působení v Odboji získala spoustu různých kontaktů a neváhala je využít. Když tedy nastoupila na Harryho pomyslný trůn, nikdo neměl výraznější námitky.

Ostatně, sama se divila, jak jednoduché to celé bylo. Lidé jí prostě věřili. Možná protože jí chtěli věřit. A ona zase chtěla je nezklamat. Nebylo by to poprvé, co by to udělala, avšak ještě nikdy jí nehrozily tak katastrofální důsledky.

Stačila by jedna chyba a celé by jí to bouchlo pod rukama. Jeden krok vedle a zbořil by se celý systém. Jedno slovo a vše by zničila. Jak pozitivní.

Možná trochu přeháněla. Nadsázky jí vždycky šly. Bohužel, tentokrát se obávala, že i bez nich je v sázce příliž mnoho. A ona nikdy nebyla riskantní typ.

Nikdy by ji nenapadlo, že by mohla dostat takovouhle příležitost. Ačkoliv se to možná zdálo některým lidem neuvěřitelné, kdyby měla na výběr, vzdala by se jí.

V těchto chvílích celkem záviděla Alexovi. On měl na výběr. A vybral si. Teď jí chyběl. Možná více, než byla ochotná si připustit. Přemýšlela, jak moc velká část jí jej postrádá. Její odhad byl sice nejspíše dosti nepřesný, ale tipovala asi 20 %.

Odpočet cituKde žijí příběhy. Začni objevovat