Od jejího posledního psaní Alexovi uplynulo pár dnů. Situace s Donaldem se stále nezlepšovala, ba naopak by mohla říct, že to bylo čím dál horší.
Už to celé dospělo tak daleko, že prakticky nastoupil na její místo a ona tomu celému pouze propůjčovala tvář. Nebyla z toho nadšená, ale neměla na výběr. Kdyby se pokusila zasáhnout, mohla ohrozit příliš mnoho.
Každopádně alespoň jednu pozitivní věc na tom celém našla. Objevila skupinu pár nadšenců, co si říkali Aliance pro Průzkum Vesmíru, kteří věřilo tomu, že na některé planetě kolem Raebosu jednou najdou život.
Bohužel neměli dostatečnou technologii, aby se dostali dále než na hranice atmosféry, ale Charlotta věřila, že jednou se dostanou dál. A ona by tím pádem mohla najít Alexe s Harrym.
Postupem času se naučila alespoň základy, aby se k nim mohla přidat. Kupodivu to byla celkem fajn parta. Alespoň na první pohled.
„Lott, prosím, podej mi támhle to pravítko.“
„A Lottie, mohla bys Charliemu donést tuhle složku?“
„Charlott, až půjdeš za Millie, ukaž jí tyhle výpočty, pořád mi to nějak nevychází.“Čím dál víc se jí zmocňoval pocit, že ji vlastně nemají rádi. Jenom se jim hodila jako pomocná síla. Ale na tom jí v tuto chvíli až tak nezáleželo. Potřebovala pouze prostředky, aby se dostala za Alexem.
Netušila, kdy jí na něm začalo tak záležet. Možná za to mohly ty zprávy, které mu napsala a které nejspíš nikdy nedostal. Ale na tom ani až tak nezáleželo. Najednou zjistila, že si pohrává s myšlenkou napsat mu další. I když si ji s největší pravděpodobností nikdy nepřečte, stejně jako ty předchozí.
Ale ona by třeba konečně mohla ulevit svému svědomí. Vyzpovídat se ze všech věcí, které ji strašily v nejhorších nočních můrách. Ze všech činů, které ani lítost nemohla vrátit zpět.
Toho, jak ublížila lidem, kterým na ní záleželo. A Alexovi. I když o tom neměl nejmenší tušení. Ale ona ano. A přivádělo ji to skoro až k šílenství.
„Char, mohla bys prosím-“ ozvalo se za ní.
„Už jdu!“ zavolala aniž by nenechala hlas domluvit.
Pohled jí sklouzl na hodinky. Netušila proč, ale ukazovaly 50 %.
ČTEŠ
Odpočet citu
Ficção CientíficaAlex a Harry Roweovi zmizeli. A s nimi i ony záhadné dokumenty o projektu Asheop. Systém celé planety se hroutí a někdo to bude muset udržet pohromadě. Ale kdo? Charlotte Nicholsová už to ví. I když, možná by byla radši, kdyby to nevěděla... Druhý d...