Sama

4.5K 403 9
                                    

Už je to měsíc od mého katastrofálního večírku. Se Sofií se stále nebavím. A s Nikčou a Natkou taky ne. Ne, že bych nechtěla. Ale Sofie jim cosi navykládala a teď se mi vyhýbají obloukem a naprosto mě ignorují.

Sofie si přesedla vedle Jury, který je teď oficiálně jejím klukem. Tomáš si tedy musel sednout vedle mě. Myslím, že i to bylo záměrem Sofie, protože ví, že Tomáše nemusím.

Sofie, Nikola a Natála teď tvoří takový ten pomyslný trojlístek "dokonalých" holek v naší třídě. Jurovi nic nevyčítám. Nevěděl, že se mi líbí.

Na Facebooku mi napsal, že je mu moc líto, co způsobil, ale v reálu se na mě ani nepodívá. Asi ví, že kdyby mi to řekl do očí, viděla bych, že nemluví pravdu.

Byli se Sofií tak šťastní a na Facebook přidávali strašně moc fotek. Když jsem je viděla, rozhodla jsem si Sofii odebrat z přátel. Ale všimla jsem si, že ona si mě už odebrala. I Nikola a Natála si mě odebraly...

A ještě bych chtěla zmínit třídu.. Všichni, doslova všichni jsou tu proti mně. Při těláku se mnou nikdo nechce do dvojice, při zkoušení mi nikdo nenašeptává. Cítím se hrozně sama.

Jediný, kdo se mnou kupodivu sem tam promluví je Tomáš. Jeho vztah Jury a Sofie taky postihl. Jednou si mi stěžoval, že se s ním Jura skoro vůbec nebaví, protože tráví čas se Sofií. Dokonce prý ani nepřišel na trénink fotbalu, protože byl se Sofií nakupovat.

A co asi tak nakupovali? To ví celý Facebook! Ta holka si tam denně přidává selfíčka s Jurou a novýma hadříkama. Kabelka od Louis Vuitton, kosmetika od Chanel, ten její nový topík je nějaké luxusní prodejny v Praze, kterou ani neznám. Ne, že bych žárlila. Možná... Trochu.

Ale divím se, že je ten Jura tak slepý. Vždyť on je víc její sponzor, než její kluk. Sama dobře vím, jak se Sofie divila, že se mi líbí takový "snob" jako on. A teď sama zneužívá jeho štědrosti. Ta holka je fakt vadná.

Jedna pozitivní věc je, že jsem zase zhubla. Vážím čtyřicet pět kilo a ještě plánuju shodit. Nemám teď vůbec hlad. Jsem ráda, že alespoň něco mám pod kontrolou. Rodiče se o mě strachují, ale já to ignoruju. Mám svých starostí dost...

Tlustý deníček ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat