Rozdział I
Megan King czuje się źle, podczas jednego ze szkolnych dni. Przed lekcjami kłóci się z koleżanką, która sfrustrowana ucieka do ubikacji. Na pierwszej lekcji Megan mdleje, a u szkolnej pielęgniarki dowiaduje się, że najpewniej jest w ciąży. Nastolatka jest załamana. Postanawia ukryć ten fakt. O swoim problemie mówi tylko kolejnej koleżance Amber. Podczas rozmowy dochodzi do kłótni, a nastolatka odrzuca propozycję Amber. Tymczasem w jakiś dziwny sposób klasa dowiaduje się o ciąży, co sprawia, że zrozpaczona bohaterka ucieka do parku. Tam spotyka Steffi – szkolną wagarowiczkę, która zachęca ją do aborcji. Panna King postanawia dać jednak szansę dziecku. Udaje się do przyszłego taty i zarazem jej chłopaka – David'a. On reaguje przychylnie i deklaruje się pomóc w wychowaniu dziecka.
Rozdział II
Megan nie potrafi powiedzieć rodzicom o ciąży. Decyduje się też nie wracać do szkoły. W podjęciu kolejnych kroków pomaga jej David. Razem idą zrobić badania, które potwierdzają ciążę. Następnie dowiadują się rodzice panny King. Przy okazji David oświadcza się, lecz jego wybranka nie reaguje. Chłopak próbuje zrobić coś dla niej. Aranżuje spotkanie z panią dyrektor i pragnie powiedzieć jej o powodach, dla których Megan powinna zostać przeniesiona do innej szkoły. Pani dyrektor woli porozmawiać z samą zainteresowaną. Ciekawi ją, czy zaopiekuje się dzieckiem. Megan przysięga jej, że będzie się o nie troszczyć i chętnie poświęci swą karierę temu ważniejszemu celowi. W końcu nadchodzi czas rozwiązania. W szpitalu przebywa odważna dziewczynka o imieniu Charlotte. Gdy David dowiaduje się, że na świat przyszła dziewczynka decyduje się jej dać na imię też Charlotte.
Rozdział III
Mija jakiś czas od porodu. Megan i David są już zaręczeni. Wybierają się na spacer do parku. David wraca do domu po dodatkową kurtkę dla maleństwa. W tym czasie do Megan podchodzi Sara. Podstępnie nakłania ją do porzucenia dziecka. Dziewczyna początkowo się nie zgadza, jednak po kilku chwilach zaczyna się zastanawiać, aż w końcu zgadza się pójść na imprezę, a Charlotte zostawić w domu. David'ovi nie podoba się takie rozwiązanie. Megan idzie więc sama. Na imprezie próbuję ją zdobyć gospodarz – Lucas, ona jednak mu nie ulega. Wkrótce zaczyna częściej wracać do swego dawnego życia. Zakochuje się w Lucasie i zupełnie zaniedbuje obowiązki matki. Zastanawia się w końcu, jak pozbyć się dziecka. David rozeznaje, w czym jest problem i grozi rozstaniem. Podczas emocjonalnej rozmowy w obecności rodziców Megan uznaje swój błąd i obiecuje się zmienić. Charlotte zaczyna chorować. W czasie wizyty u lekarza jej matka słyszy rozpacz pary, która nie może mieć dziecka. Postanawia oddać im swoje. Choć targają nią wątpliwości obiecana kwota pieniędzy w zupełności wystarcza jej do zrealizowania swojego planu.
Rozdział IV
Ludzie, którzy wydawali się uczciwi, w rzeczywistości okazują się prawdziwymi porywaczami. Megan cudem uchodzi z życiem. Kiedy zgłasza zaginięcie córki, jest już za późno. Policja nie jest w stanie nic zrobić. Okazuje się, że za wszystkim stała Sara. To ona doprowadziła do spotkania z porywaczami i sprawiła, że Megan miała chęć do oddania dziecka. Mimo tak dramatycznych wydarzeń, Meg i David decydują się w końcu na małżeństwo i zostają rodzicami dwóch synów.
Rozdział V
Po dwudziestu latach Megan Wheeldon prowadzi własną restaurację. Zatrudnia kelnera – Nicholasa, który jest zafascynowany konkursami piękności. Pewnego dnia próbuje połączyć oglądanie wyborów miss świata z pracą. Megan początkowo go strofuje, jednak gdy przez przypadek w jednej z kandydatek na miss rozpoznaje zaginioną córkę, nie może przestać o tym myśleć. David i inni znajomi starają się ją odwieść od tej myśli i w końcu się im udaje. Jednak już następnego dnia świat obiega wiadomość, że po przegranym konkursie Charlotte wyjawiła, iż została w dzieciństwie adoptowana. To skłania Megan do wyjazdu do Afryki.
CZYTASZ
Klejnot Afryki
Teen FictionMegan - ambitna nastolatka dowiaduje się, że zostanie matką. Cały świat staje w jednej chwili wywraca się do góry nogami. I kiedy wydaje się, że wraz z pomocą najbliższych wszystko uda się jej uporządkować, podejmuje dramatyczną decyzje, której przy...