~A Régről jött barátnő~

755 46 0
                                    

Sarah lépet be a kórteremben..
-ÚRISTEN!!!- kiabáltam el magam könnyekkel a szememben.
-ELIZ!!! - futott hozzám ő is sírva..
-Hát te hogy kerülsz ide? - kérdeztem tőle halkan.
- Kiengedtek az elvonórol. - válaszolta boldogan.(Sarah drogozott ivott stb ezért a szülei elküldték Londonba... Hogy ott "helyre jöjjön")
A fiúk megszeppenve néztek ránk főleg Rios ő nem ismerte az én rég nem látott barátnőm.
-Sarah!! - futott hozzá szőke Jack
-Jackim - nevetett fel Sarah.
-Ez olyan kutyás meg nevezés volt.... De már tőled meg szoktuk... - válaszolta röhögve Jack.
~Sarah szemszöge~

Végre kiengedtek annak a kórháznak nevezhető izéből... Most Eliz háza előtt állok de nem merem megnyomni a csengőt... Mi van ha még mindig haragszik rám? Mondjuk meg értem... Én is haragudnék rá ha ő tette volna ugyan ezt... Őszintén meg bántam amit tettem. "Na esünk túl rajta 3....2....1" számoltam magamban. És megnyomtam... Úristen.  Az anyukája nyitott ajtót.
-Sarah?!? Tényleg te vagy az?  - nézet rám meglepetten Lisa "ez a nő még mindif attom gyönyörű. "
-Igen én lennék.  - bólogattam mosolyogva. - Eliza itthol van?
- Jaj kicsim a kórházban találod. - felelte szomorúan nekem pedig fel szalladt a szemöldököm.
-Mi.. Miért?? - kérdeztem dadogva
-Elesett a deszkával és be verte a fejét + eltört a karja de holnap már itthol lesz. - felelte halkan
-ooh rendben köszönöm szépen további szép napot most rohanok.  - feleltem. Meg sem várva a válaszát rohantam a kórházba....

A Srác Akit Az Elején Utáltam... Ff.: Manu RiosWhere stories live. Discover now