Sarah örült nagy sikításba kezdett.
-Jézusom hagyd abba. - próbáltam csitítani az örült barátnőm de hát nem sokat értem vele.
-Annyiiira ship-elek titeket El neked is kijár már a boldogság. - magyarázta barátnőm lelkesen.
-De Sarah Manu nem is érez irántam semmit szóval ő és én az lehetetlen. - mondtam kicsit szomorúan.
-Jaj istenem El nem vetted még észre, hogy hogyan nézz rád az a srác?
-Nem, kellett volna észre vennem valamit azon kivül, hogy úgy nézz rám mint egy hús vér emberre? - kérdeztem vissza szerintem full logikusan
-Hát te hülye vagy, de amúgy mit mondott amikor ki kisérted? - kérdezte kíváncsian.
-Azt, hogy majd este felhív. - meséltem kicsit izgatottabban mint kellett volna.
-Figyel Eliz, áldásom rátok de ha egyszer is megbánt akkor én kiherélem. - mondta full komolyan. -Viszont nekem most lépnem kell.
-Rendben van, figyelj holnap nincs kedved elmenni plázába? Olyan régen voltunk. - kérdeztem tőle
-Deee menjünk úgy is kinéztem egy csomó dolgot. - lelkesedet. Említettem már, hogy néha kicsit néha nagyon lelkes?
-Okés akkor holnap 2 kor a buszmegállóban. - kacsintottam rá majd becsuktam az ajtót.
Mivel nem tudtam mit csináljak felnéztem egy kicsit a netre és hát ami ott fogadott kicsit meglepett.
Manu Rios megjelölt téged egy új bejegyzésben:Luv My Princess <3
Komment részleg:
Shawn Mendes: JUUUJCAAAA LESZ MEEEL???
Manu Rios: @Shawn Mel??
Shawn Mendes: Ship név Manu+Eliza=Mel
Elizabeth Peterson: Shawn te állat XDDD
Shawn Mendes: Ez nem igaz vauuu XDDD
Sarah Lewis: UHHHH @Shawn te is nagyon adnád őket? WoW
Shawn Mendes: Hát eléggé @Sarah
Elizabeth Peterson: @Manu ezek megbolondultak XDManu Rios: Hát figyelj én is nagyon adnám kettőnket ;)
Elizabeth Peterson: ????
És ebben a percben jelzet a messenger hogy valaki írt:
2 perc alatt felkaptam magamra a cipőm és már mentem is ki a kapun ahogy láttam Rios is elég hamar lent volt mert amikor én már kint voltam a kapun ő akkor lépet ki a házukból nagyon érdekelt mit akar mondani.
-Hali Manu.
-Szia megint - nevetett zavarábban, zavarban van?? JÉZUSOM MANU MOND, HOGY NEM MOST AKARSZ NEKEM SZERELMET VALLANI MERT INSTANT SZÍVINFARKTUST FOGOK KAPNI.
-Mi az a minden amit elakarsz mondani? - kérdeztem kicsit türelmetlenül.
-De kis türelmetlen vagy. - motyogta. -De én ezt is szeretem benned..... - HOGY MIIIIIIII???? Ezt most jól hallotttam?
-Manu te..te tényleg azt mondtad hogy szeretsz? - kérdeztem még mindig lesokkolva..
-I..Igen...bassza meg Eliza már azóta tetszel mióta átjöttem hozzátok szomszéd láttogatásra és megláttalak lejönni a lépcsőn a kócos hajaddal és azzal az édes álmos fejeddel. - hadarta el egy szuszra...Manu..Manu szeret engem.
-Manu én...-Nem tudtam befejezni a mondatott mert megéreztem ajkait az ajkaimon, a soktól először nem csókoltam vissza de amikor éreztem, hogy elakar húzodni feje után kaptam és most én húztam egy csókba, Manu erre a léptemre felkapott az ölébe és így csókolt tovább.
-Manu..
-Szeretlek El..
-Még így is?
-Mindenhogy - és megcsókolt ismét.
Egyszer csak hangos sikolyt hallottam magam mögött és tudtam hogy Sarah az.
-VÉGREEEE MÁÁÁÁÁR. - ordította Shawn
-Csináltam képeeeeet. - újongot a barátnőm.
-Majd küld át. - kacsintott rá Manu.
-Nekem is. - mondtam mosolyogva én is. El sem hiszem tuti álmodok mindent, de valahogy nem kivántam, hogy ez az egész álom legyen. Egyébként Sarah és Shawn között is látok valami féle kötödést és annyira édesek lennének együtt.
-Menni kéne haza. - mondta Manu miután már teljesen kifogytunk a sztorizásból.
-Hát nekünk nem lesz nehéz. - mutattam mindkettőnk házára.
-Haza kisérjelek? - kérdezte hirtelen Shawn Sarah-t.
-Ahaa - mosolygot kedvesen Sarah. - Jó éjszakát Tubicáááim. - jött oda egy egy ölelésre Sarah, Shawn Manu-val lepacsizott én pedig két arc puszit kaptam ezután szép lassan elballagtak.
-Szerinted lesz köztük valami? - kérdeztem Manut izgatottan.
-Hát én nagyon adnám őket is. - mosolygot kedvesen, AZ A MOSOOLY.
-Manu akkor mi most?? - kérdeztem meg azt amit lehet tudnom kéne.
Manu erre a kérdésemre letérdelt elém.
-Elizabeth Peterson, Királylány megtisztelnél azzal, hogy a barátnőm leszel? - kérdezte én pedig csak bólogatni tudtam a könnyeimtől, nem tudom mikor indultak neki a könnycsatornáim de Manu annyira édes volt, hogy nem birtam ki. Ismét kaptam egy csókot de mellé még meg is lettem pörgetve, amikor Manu letett a földre szorossan megölelt.
-Aludj jól királylány, irok még az este. - motyogta a hajamba.
-Te is aludj jól Manu. - adtam egy puszit a szájára és beléptem a házba.
Írtam egy SMS-T Sarahnak:
ESTÁS LEYENDO
A Srác Akit Az Elején Utáltam... Ff.: Manu Rios
Aventura-Manu... -Szeretlek El.. -Még így is..? -Mindenhogy.- és megcsókolt.