-JÉZUS MÁRIA. Hunter te hogy-hogy itt?? - kérdeztem a mostohatesom..
-ELIZ..!! - rohant nekem Brandon.
Ennél nagyobbat meglepetés sosem ért. Sírva estünk a földre Brandonnal.
-Brandon ez fájt. - nevettem fel.
-uhh ne haragudj. - mászott le rólam.
De ekkor egy következő roham ütközött nekem.
-Hunter az istenit - fogtam már a hasam a nevetéstől.
-Ti örültek vagytok. - jelentettem ki
-Igeeeen??? - kérdezte Hunter a csípőmön ülve.
-Ahaa- nevetem tovább.
-jól van Eli ezt meg bánod - mondta és elkezdett csikizni..
-Jhézhus Hunhter szhalljh lehrolahm. - sírtam már a nevetéstől.
Mikor Hunti (hülyébb becenevet nem tudtam volna ki találni 😂 szerk.) leszállt rólam sikeresen fel kellhetem a földről és még láttam az ajtóban aput. Úristen mennyit változott azóta mióta elváltak anyuval... Nem hiszek a szememnek. A mostohatesóim és apu. A kezembe temettem az arcom és elsírtam magam.
-Naa hugiii nyugiiii. - jött oda Hunti és át ölelt.
-Nagyon hiányzottatok már. -zokogtam tovább.
Egyszer csak Hunter el engedett és egy másik kéz fonódott össze körülöttem. Meg éreztem a férfias parfümöt. Tudtam... Tudtam hogy apu az azonnal szorosan magamhoz öleltem.
-Szia Szépségem. - suttogta a fülembe.
Mire még jobban könnyezni kezdtem.
-Szia Apu. - suttogtam remegve.
Apu hírtelen el elengedett és felemelte a fejem és le törölte a könnyeim.Sziasztok Majsziik 😘
Na először is tisztáztunk valamit ugye Eliz mostohatesoja Hunter és Brandon és ugye Eliz apukájával érkeztek de nem Eliz apukajanak a fiai. (Naa oszt fogalmazás egyes 😂 )
De remélem meg értitek 😅
Kommentben várom a véleményetek a történetről 😊😊
A következő résznél talizunk puszcsii 👐💪😍
ESTÁS LEYENDO
A Srác Akit Az Elején Utáltam... Ff.: Manu Rios
Aventura-Manu... -Szeretlek El.. -Még így is..? -Mindenhogy.- és megcsókolt.