~Végre itthol~

729 43 0
                                    

Reggel villám sebességgel nyitottam ki a szemem. Végree haza mehetek. Bár mondjunk 3 napot töltöttem itt már hiányzott a saját szobám. Az ágyam... a posztereim, az asztalom... De legfőképpen anya hiányzott. Olyan 13 óra felé anya és Sarah lépett be a terembe mindkettőt puszival köszöntőttem. Szép lassan felkeltem az ágyról és oda sétáltam a bőröndömhőz ki  vettem belőle egy I 💚 Cat feliratú pólót amin kis Macskás emojik voltak, és egy csőgatyá.
A kocsiban meg beszéltünk hogy nem is haza hanem plázába megyünk anyu persze azonnal benne volt. Mikor meg érkeztünk a plázához anya le parkolta a kocsit és mint három legjobb barátnő be léptünk a hatalmas épületbe. Először egy ruha bolba mentünk ahonnan fejenként 6 zacskoval léptünk ki. Meg beszéltük hogy be ülünk egyet mekizni. Már lassan mindenki elfogyasztotta az hamburger-jét amikor Rios és egy szőke khmm p*csa léptek be persze egyből ki szúrt minket de mint aki nem is ismerne ment tovább.. Pff k*csög. Mikor mindennel végeztünk ki fizetünk mindent és mehetünk is haza. A szobámban ki pakoltam a szatyrokbol a tömérdeknyi ruhát és fel töltöttem a Facebookra egy közös képet hármunkor. Anyum egyébként a maga 35 évéhez nagyon is jól tartja magát. Ezt követően meg jelöltem őket rajta és le dobtam a telefont az ágyra ám ekkor meg csörrent.... Furán néztem a rám mosolygo fotót ami az illetőhőz tartozott...

A Srác Akit Az Elején Utáltam... Ff.: Manu RiosOnde histórias criam vida. Descubra agora