Reggel az ébresztőm hangjára keltem és amennyire nem vártam a reggelt olyan gyorsan eljött, lassan kimásztam az ágyból és a szekrényemhez mentem.
Miután felöltöztem, kifésültem a hajam és hagytam a vállamra omlani, sminket nem raktam magamra. Köszöntem anyunak aki éppen palacsintát sütött.
-Tettem az étel dobozodba neked is és Manunak, láttam tegnap a képet nagyon édesek vagytok együtt kicsim és örülök, hogy boldognak látlak. - mosolyodott el anyu én pedig meg sem tudtam szólalni csak megöleltem.
-Köszönöm anyu. - motyogtam a vállába. -Viszont én megyek Anyu remélhetőleg Manu vár már. -mondtam mosolyogva.
Felhúztam a cipőm meg persze a kabátom és ki léptem az ajtón, mintha csak tudta volna Manu is éppen akkor lépett ki a házuk ajtaján. Ma is iszonyatosan jól nézett ki, fekete térdnél szakadt nadrág volt rajta fehér Adidas felsővel, és egy fekete sport dzsekivel, fogott valamit a kezébe de nem láttam mert takargatta.-Szia Béb. - köszöntött egy száj puszival. - Gyönyörű vagy. - erre a mondatára kicsit elpirultam.
-Te sem nézel ki olyan rosszul Manu. - nevettem fel.
-Na kösz. - nevetett fel ő is. - Egyébként tessék ez a tiéd. - adott a kezembe egy doboz Raffaello t.
-Jaj Manu igazán nem kellett volna, köszönöm szépen. - öleltem magamhoz.~Manu szemszöge~
Amikor Eliz magához ölelt, a szívem hatalmasakat dobbant nem hittem el, hogy ő tényleg az én barátnőm nagyon szeretem ezt a lányt és soha nem akarom elengedni. Amikor elhúzódott tőlem nem engedtem messzire mivel megcsókoltam, éreztem ahogy megremeg a csókomtól.
-Szeretlek. - suttogtam mikor elhúzódtam tőle.
-Én is téged. - mondta ki azt a szót amitől most nekem kellett megremegnem.
Kézen fogva indultunk el a suliba és még mindig cikáztak bennem a gondolatok, hogy még mindig nem hiszem el.
-Mi az Manu? - kérdezte megszeppenve.
-Semmi sem El. - Amúgy nem félsz kicsit?
-Camerontoól? Kicsit de nem nagyon érdekel ha neki így jó akkor ez van. - mondta.Közben megérkeztünk az iskolába, szerencsére nem voltak olyan sokan kint vagy éppen bent az aulában de így is voltak páran akik megnéztek minket. Egyszer csak egy nálam 1 fél fejjel alacsonyabb srác lépett oda nem tetszett nekem volt benne valami és az is hozzá tett, hogy Eliz szorosabban fogta a kezem.
-Lám - lám - ezt a mondat nem ismerős valakinek?!
- Eliz látom sikerült találnod egy olyan srácot aki elfogadja a ronda külsőd. - hogy mit mondott????
-Hagyj békén Aaron.
-Naaa még el sem kezdtem. -mosolygott gúnyosan.
-Hát pedig igazán leállhatnál buzikám.
-Na te meg mit pattogsz Rios.
Egyre jobban kezdett nálam elpattanni az a bizonyos húr amikor hirtelen olyan történt amire nem számítottam Eliza elengedte a kezem és egyszerűen felpofozta a srácot. Aaron feje elcsuklott balra az aulában pedig mindenki egyszerre HÚ-hzot fel.
-Ezt még megfogod bánni. - mondta a srác közvetlen közel Eliz arcához és távozott.
-Manu menjünk fel a terembe kérlek. - nézett rám Eliz és láttam, hogy mindjárt elsírja magát.
-Persze gyere csak keressük meg Saraht aztán menjetek mosdóba és pletykáljatok. - mondtam mosolyogva amitől kicsit Elizanak is jobb kedve lett.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Srác Akit Az Elején Utáltam... Ff.: Manu Rios
Macera-Manu... -Szeretlek El.. -Még így is..? -Mindenhogy.- és megcsókolt.