~Dallas most mi bajod??~

937 48 1
                                    

Furán néztem a többiekre és láttam rajtuk hogy ők sem tudják mi történhetett. Gyors fel indulásból fogtam a telefonom és rá írtam. 

Eliza: Cam mi történt? 

Cam: Hagyjuk... Annyit mondok ne barátkozz azzal a s******-el

Eliza: ŐŐ miért??? 

Cam: Elég annyit tudnod h nagyon rég óta ismerem... 

Cameron Dallas kijelentkezett

Kikerekedett szemmel néztem az el sötétedő képernyőre. "Mi a fészkes baja lehet Cameronnak??" Kérdeztem meg magamról. 

-Valami baj van Eliz? - kérdezte Jack 

- Fogalmam sincs mi baja lehet.... - válaszoltam 

~ Cameron Szemszöge~ 

Ezt nem hiszem el... Mikor meg láttam a gördeszka pályán sétálni nem hittem a szememnek... Mi a Francot keres itt Rios?!? Még jobban tönkre akarja vágni az életemet...? ÁÁ mindegy is csak Elizát hagyja békén.. Elakarja venni tőlem a legjobb lány barátomat...Ahh mindegy is... De ha megbántja Elizát kinyírom... 

~ Elizabeth Szemszöge~

-Jack tudod mikor engednek ki?? - Kérdeztem a szőkeségre nézve 

-Hmm mintha az orvos azt említette volna hogy sohaaa - röhögött fel. 

Válaszul egy párnát kapott a fejére :D Látszik hogy szőke :D

-Na de most komolyan? - kérdeztem meg még egyszer de most a Barna Jack-ről (igen :"DD Két Jack is van a társaságunkban. Általában a Szöket Johnson-nak szólítjuk :D) 
-Holnap már ki engednek! Ne izgulj. De Deszkára még nem állhatsz ilyen kézzel... - Felelte miközben elhúzta a száját.

-Ahj már.... ez nem.... - nem tudtam befejezni a mondatott mert valaki akire nem számítottunk belépett.... 


A Srác Akit Az Elején Utáltam... Ff.: Manu RiosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora