Zo ik ben dus getagt door CuriousGirl2509 xD ik weet niet of ik het goed schrijf maar nou en het boeit mij niks dit keer *^* dus ik ga nu die vragen beantwoorden.
1. Hoe ben je op Wattpad terecht gekomen?
Goede vraag ik weet het haast niet meer 🤔 volgens mij heb ik het van een goede vriend gehoord. Ja dat was het 😂2. Welk boek die je hebt geschreven, zou je het liefst uit willen geven
Ik heb maar 1 boek dus ik denk die 😂3. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Ik denk fantaseren, lezen, nog eens lezen, heel soms spelletjes spelen en ik hou wel van schrijven4. Hoe vaak ben je al getagd? XD
Dit is de eerste keer 😂5. Naar welk land zou ie sowieso op vakantie willen
Canada is altijd mijn droom geweest, ik weet niet waarom though 🤔 ik heb zelfs plannen om daar later te gaan wonen 😂6. Welk boeken op Wattpad vind je de beste?
Tot nu toe Anna's reis door Hoenn van CuriousGirl2509, my class in a zombie apocalypse van evlgirl en Pokémon: een nieuw avontuur van mystic7pokemon. Als ik een nummer één moest kiezen zou het toch Anna's reis door Hoenn zijn, ik weet niet waarom maar het trekt me het meeste aan, de andere boeken zijn ook heel leuk hoor! Geen ruzie 😂7. Wat is je lievelingsgenre?
Ik denk fantasie en avontuur 🤔 aangezien ik heel vaak fantaseer en ik wel uit ben voor een avontuurtje. Tipje: als je jouw genre wilt vinden probeer dan te kijken wat jij het liefste zou willen doen!8. Wat vind / vond je het stomste van school?
Ik denk de conciërges, wiskunde (ik ben er echt slecht in) en Nederlands (het is gwn moeilijk om al die naamwoorden en dinges en datjes te onthouden, laat mij)9. Wat wil je sowieso later nog een keer doen?
Ehm... nu zet je mij echt op het denken 😂 ik denk............... nog een keer een baby konijntje uitzoeken ☺️ zelf is mijn konijntje al een grote vriend geworden maar ik zal zo graag nog een keer een baby konijntje willen. Of weer een konijn redden 🤔 dat was wel cool om te doen.10. Waar ben je bang voor?
Clowns 😱 ze zijn zooooooo eng! En bijen en wespen, ik heb echt een hekel aan ze 😂11. Wat is je grootste geheim? XD
Zal ik het vertellen? Ja lets do this *^* mijn grootste geheim is............Benieuwd?
Bijna!
Ik heb mijn zusje ooit van de trap geduwd 😎 ze was gwn zo irritant en was aan het zeuren over een spin dat ik haar een zetje gaf en daar lag ze al onderaan de trap, misschien niet de slimste zet maar goed 🤔 ik heb toen gelogen dat ze over haar voeten was gestruikeld en van de trap gevallen was.
12. Hoe erg vind je het om getagt te worden?
Niet zo erg, ik vind het wel leuk om te doen.13. Ik weet geen vragen meer, dus vraag ik dit maar: ben je verliefd? *winkt met wenkbrauw*
Hoe durf je dit te vragen! Dit is een belediging van justitie en de wet! Ik dien meteen een aanklacht in! 😡😂 nou, om eerlijk te zijn WAS ik het maar daarna niet meer. Ik heb gezworen niet meer verliefd te worden sinds mijn 7e :/ waarom? Omdat ik 2 keer gedumpt werd voor een onnozele reden 😡 dus ik wil pas verliefd worden wanneer ik denk: hij zou echt voor mijn zorgen en houdt van mij :/Nou dit was het, ik weet geen vrienden dit dit zullen doen dusssssss...
Madelief out ->
JE LEEST
Lights Up!
FanfictionJonge Madelief die 9 jaar oud is kan binnenkort op reis met haar eigen Pokemon! Volg haar en haar nieuwe vrienden op deze reis! Ty FallOfRempire voor de cover!