E bine sa continuam ceea ce am inceput fara sa ne oprim, pentru ca daca ne oprim ne dam seama ca toata acea buna dispozitie e inlocuita de goliciune si tristete. De ce zic asta? Pentru ca asa e, sa plutesti pentru cateva secunde si apoi brusc te lovesti de realitatea. Poate de aceea e bine sa nu visam si sa uitam realitatea.
Acum ceva timp am inceput ceva ce credeam ca va fi distractiv si minunat, insa se pare ca a reusit sa ne ruineze pe amandoi, sau cel putin pe mine. Nu as putea sa ma pronunt in cazul tau, cine stie daca e asa sau nu. Detasati unul de celalalt am reusit sa cream ceva ce nu credeam ca voi face cu cineva prea curand, insa se pare ca oricat de mult m-as fi impotrivit sa-mi spun mie ca eu nu voi putea sa simt ceva pentru tine, s-a intamplat, iar acest lucru ma doboara atat pe interior, cat si pe exterior.
Exista ceva in interiorul meu ce tine la tine mai mult decat ar trebui si ma distruge pentru ca am incalcat singura regula pe care am aplicat-o la inceput. "Fara sentimente". Dure cuvinte ce atunci pareau adevarate nimicuri, insa pe parcurs am ajuns sa ma mint singura in legatura cu ceea ce s-a schimbat.
Am continuat jocul si a fost bine si inca e bine, insa poate daca totusi din partea ta nu exista niciun fel de compasiune voi ajunge din nou de unde am plecat, in minunata perioada de glorie a mea in care m-a simtit "implinita" si in care totul era doar negru si distrus.
Din nou vorbe ce mi-su ramas intiparite in minte si cu siguranta nu le voi putea uita prea curand, cel putin nu cat o sa ne mai continuam jocul: "Nu poti sa-ti mai ofer ceea ce ai refuzat deja.". Chiar vocea mea se stinge cand aud acele cuvinte nu pot sa ma uit la el si sa ii spun ca "eu pot sa ti ofer acum ce nu am avut atunci", insa e mult prea tarziu. Rolurile au fost deja impartite, iar eu am ajuns din nou sa fiu jucata, nu cea care ii joaca.
Cateva clipe si totul se poate schimba, asa e si in cazul a ceea ce simti in interior, si asta s-a intamplat din nou, am cazut plasa unei situatii penibile care doar face din mine o persoana mult mai slaba si mai vulnerabila, determinandu-ma sa incer sa nu mai fiu aceiasi eu ca inainte..
CITEȘTI
Simple rânduri
RandomCâteva vorbe-n vânt ce m-au făcut să realizez că nu totul e aşa cum pare...