Giriş

1.2K 33 16
                                    

Bitanelerim Violet ve Logan,

Yazmış olduğum bu mektup sizinle son konuşmam olabilir. Olmayabilir de. Bu mektubu yazmak yerine, sizi karşıma alarak, yüz yüze konuşarak ve en önemlisi sıkı sıkı sarılarak veda etmek isterdim ama daima işler yolunda gitmez. Bunu sizde çok iyi biliyorsunuz.

Annenizde bende yanlışlar yaptık. Hem de çok büyük yanlışlar. Elimizde değildi. Böyle olsun istemedik. İkinizde bizim için şu dünyada var olabilecek en değerli iki varlıksınız. Anneniz ve ben çok uzun zamandır birlikteyiz. Eskiden çok güzel yaşanmışlıklarımız vardı. Hala her hatırladığımda gülmeme sebep olan anılar. Sizi temin ederim ki o anılara, o zamanlara dönüp, yanlış olan ne varsa o zamandan düzeltmek isterdim. Ne yazık ki keşkeler hayatımızı yoluna koymuyor.

Logan, oğlum. Olaylar karşısında aramızda soğukkanlılıkla kalan hep sen oldun. Tıpkı yıkılmayan, sert mi sert bir duvar gibi. Ne yakındın ne ağladın ne de pes ettin. Aslında hepimize örnek oldun güçlü duruşunla. Senden istediğim yalnızca iki şey var. İlki, her ne kadar annenle aramızda bir ilişki kalmasa da ona çok iyi bakmanı istiyorum. Asla ben gidiyorum diye hemen yüzünün güleceğini düşünme. Asıl onun için zor günler daha yeni başlıyor. Onu kolla, destek ol. Yüzünü güldürebilecek şeyler al. Mesela orkide gibi. Orkideler daima onun en sevdiklerinden birisi olmuştur. İkincisi ise lütfen gittiğim için benden nefret etme. İstediğim için gitmiyorum. Seni çok seviyorum. (Ayrıca söz verdin. Sigarayı bırakmaya başlasan iyi edersin.)

Sevgili minik prensesim. Daha dün gibi hatırlıyorum senin küçük bedenini kollarıma aldığımı. O kadar masum, o kadar güzeldin ki. Gözlerimi senden bir saniye bile ayırmadan gece gündüz o kusursuz yüzünü izlemiştim. Sizlerden ayrılmak bana çok koyuyor meleğim. Senden tek istediğim güçlü kalman bitanem.  Karanlığın içinden ancak bu şekilde çıkabilirsin.

 Üçünüz için yaz tatilinde küçük bir kasaba da sevimli bir pansiyon kiraladım. Kafanızı dağıtıp, hayatınızı yoluna koymak için. Sizi asla ama asla unutmayacak, hep kalbininin bir köşesinde tutacak olan babişko.     

                                                                                                                                   Zayn Malik

More Than 5 Friends 2: The Search For ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin