Jungkook berjalan jalan di taman itu dan kemudiannya sesuatu menarik perhatiannya.
" Ji.. Jihyo? " ujar Jungkook tersekat sekat seraya matanya terbeliak besar kerana kelihatan Jimin bersusah payah mengangkat Ji Hyo masuk ke dalam van tersebut di bantu oleh seseorang yang tidak di kenali.
" Sial! " Carut Jungkook lalu berlari menuju ke arah van tersebut namun hampa, van tersebut sudah memecut jauh.
" shit " tanpa berlengah Jungkook kemudiannya menunggang basikal seseorang yang di sandarkan di pokok di taman tersebut. Sempat juga dia memungut semula telefon Ji Hyo yang tertinggal.
Jungkook mengayuh dengan kelajuan maksimum. Mujur sahaja van tersebut tidak terlalu jauh dan masih mampu di kejar.
Kayuhannya di perlahan kan kerana dia tak mahu keberadaaan nya di ketahui musuh.
Jungkook hanya mampu berdoa agar Ji Hyo tidak di apa²kan.
" Ji hyo, wait for me "
...
...
..." Mana duit aku? " tanya Jimin yang memangku kepala Ji Hyo lalu memandang Joongki yang memandu itu dengan pandangan tajam.
Joongki tidak membalas malah dia tersenyum sinis.
Jimin kemudiannya menjadi gelisah, apakah maksud di sebalik senyuman sinis Joongki itu?
...
...
.....Jimim turun daripada van hitam tersebut lalu piggy back Ji Hyo yang masih tidak sedarkan diri.
Terdetik perasaaan kasihan di hati Jimin. Kenapa dia buat macam ni?
Jimin mengikut langkah Joongki memasuki bangunan lama dan terbiar itu, sepertinya bangunan yang lama dan tidak di siapkan.
Jimin mendaki anak tangga dan kemudiannya tiba di tingkat 2 bangunan tersebut.
" Turunkan dia, ikat dia kat kerusi tu " arah Joongki lalu melempar tali tepat jatuh di hadapan Jimin. Jimin dengan lurus bendul nya seperti pembaris hanya mengikut arahan Joongki.
Setelah siap mengikat Ji Hyo. Jimin semakin pelik apabila terdapat satu lagi kerusi kayu bertentangan dengan kerusi yang di duduki Ji Hyo. Tapi dia hanya membuang perasaan curiga itu jauh².
" Mana duit aku? " tanya Jimin kasar. Lalu sakit kepalanya datang lagi. Dia memegang kepalanya yang sakit itu.
Joongki yang berada di hadapan nya hanya tersenyum.
" Maaf Jimin, tapi... Aku mungkir janji" sebaik sahaja berkata sedemikian, Jimin merasakan kepalanya di pukul dengan benda keras.
Pandangannya mulai kabur dan ber pinar pinar (?) . Akhirnya dia rebah dan pemandangannya semakin kelam.
..
...
.....
.." Huff Huff! " Jungkook mencari nafas setelah dia tiba di bangunan lama tersebut. Hampir tercabut jantung nya kerana terpaksa berkayuh sejauh ini.
LET ME HEAR YOU SAY ♪
WE'RE GONNA FLY , FLY ~♪
NEOL ANGO NARAGABOLLAE ♪
NEON NAWA HAMKKE GAJULLAE GIRL ♪
WE'RE GONNA FLY ,FLY ~♪
Handphone milik Ji Hyo yang berada di dalam poket Jungkook berketar , kelam kabut Jungkook mengeluarkan handphone tersebut . Dia meneliti nama yang tertera di screen iPhone milik Ji Hyo.
Tertera [ Jisoo 💞 ]
" Ceh, minat Got7 rupanya. Kenapa tak minat Bangtan Boys "
YOU ARE READING
『c』My Enemy Next Door ✾ Jjk
Fanfiction"Hah?! budak biskut tu tinggal kat bilik sebelah?!". Song Ji Hyo merupakan seorang yeoja yang ganas dan juga pantang di cabar, lagi² oleh Jeon Jungkook. Jungkook dan Ji Hyo tidak akan pernah berbaik, namun suatu hari. Jungkook bersebelahan bilik den...