Kötü Bir Gün

336 36 7
                                    

Filmin ortasına geldik ne yalan söyleyim korkmaya başlamıştım.Lambalar yanıp sönmeye başladı noluyordu?..

Duru'nun Ağzından:
Çok korkuyordum.Her taraf karanlıktı.

"Çok korkuyorum ya neler oluyor " dedim. " Duru ben bir bakıcam " dedi Kadir.Melis " durun sakin olun mumları yakıyorum ben şimdi kimse bir yere gitmesin " deyip mumları yaktı.Mumlar sayesinde en azından önümü görmeye başlamıştım.Etraflarda önceden koyulmuş mumlar vardı Melis hepsini yaktı. Melisa bize dönerek " of ne korktunuz ya sizde bakın işte birşey olmadı" dedi sırıtarak.Etrafıma baktım Kerem yoktu. " Kerem nerde " dedim bağırarak.

O sırada kafamı çevirdim camda bişey vardı.Herkese camı gösterdim ama camı gösterdiğim an camdaki şey kayboldu.Kadir " niye camı gösteriyorsun " dedi.Bende " yok bişey " dedim.Zaten ne olabilirdiki..?

O sırada merdivenlerden inen Kerem'i gördüm " nerdeydin sen " dedim. " ya sadece etrafı bir göz ettim " dedi.

" ben uyumak istiyorum artık size iyi geceler " dedim.Merdivenlerden koşarak odaya girdim yatağa attım kendimi uyumadan önce hemen gözümü kapatmazdım biraz açık kalırdı.Sonradan zaten uyumuş olurdum.Etrafa baktım öylesine ve farketmeden uyumuşum.

Gece gözlerimi açtım saate baktım Gece 01.00 ' dı.Şişemde su kalmamıştı mutfağa indim.Herkes uyumuştu.Suyumu doldurup içtim.Şişeme su doldurdum.Mutfaktan çıktım.

Canım uyumak istemiyordu.Oturma odasına geçtim.Masadaki kitabı elime aldım.Koltuğa uzanıp kitabı okumaya başladım.Bendeki de neyse gece gece.

Sanki birisi beni izliyordu.Kitabı masaya koydum.Merdivenlerden çıkacaktımki duvarda gölge gördüm.

" Kim var orada " dedim. Duvardaki gölge kayboldu. " Çık ortaya Melis sen misin korkutmayın ya beni " dedim. Ürkütücü bir sesle birisi " Gidin Buradan " dedi.Neler oluyordu..?

Merhaba benim güzel okuyucularım.Nasıl gidiyor kitap güzel mi yorumlarınızda önerilerinizi bekliyorum.Ha bu arada votelerinizi eksik etmeyin yb de görüşmek üzere hoşçakalın.

LANETLİ DAĞ EVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin