Sevgili Okuyucularım Yeni yb ile karşınızdayım İyi Okumalar..
Bir dakika ya "Kadir o kız bize oyun oynuyor olabilir ne bileyim işte ben inanmıyorum."dedim aslında o kızı ben bir kere görmüştüm.
Hatırlama
Yerde oturup ağlıyordum ben ilk defa böyle korktuğumu hatırlıyorum." Burdan çıkabiliriz aslında " diye bir ses geldi kafamı kaldırdığımda küçük tatlı bir kız bana bakıyordu bende ona bakarak " sen kimsin buradan nasıl çıkıcam ki " dedim.Kız bana "burdan bensiz çıkamazsınız ya bana yardim edin ya da- " sözünü kesip " git buradan ne saçmalıyorsun" dediğim anda birden kayboldu belkide doğru söylüyordu ama şu ana kadar buradan kimse kaçmayı becerememiş biz mi kaçıcakmışız umutlarımdan vazgeçmiştim bir mucize olsa keşke..
Şimdiki Zaman
Bunu Kadire neden mi söylemedim? Bende bilmiyorum aslında neden söylemediğimi.Kadir "Duru"
"Efendim?"
Kadir "Nereye daldın ya birşey oldu sandım herneyse ben bu kıza inanıyorum bir şansımızı deneyelim?"
" biraz saçma olabilir ama ben bu kıza güvenmiyorum ya buna inanan çok olupta kaçamayan olmuş olabilir yani nasıl desem bu kız ya bizi oyuna getiriyorsa?"
Kadir"Haklısın ama-"
"Kadir bu konu hakkında konuşmayalım burda oturup ölümü bekliycez keşke şu anda evimde olsam bize bunu neden yapıyorlar neden ya nedenn"
Kadir birşey demeyip susmayı tercih etti.
gözyaşlarım daha çok akmaya başladı Kadir'e sarıldım yanımda birinin olduğunu hissetmek biraz olsun içimi rahatlatıyordu.Acaba bizimkile şu anda napıyorlar Melis şimdi ne haldedir ya Kerem çok özledim onları Elif de korkmuştur bizi arıyorlardır kesin telefonlar çekse çok güzel olurdu tek şansımız o olabilirdi..Melisten
Gece kalktım hava almam lazımdı son zamanda yaşadıklarımız kolay değil.Aşağı indim Kerem koltukta oturuyordu masadan ceketimi aldım gidecekken Kerem kolumdan tutup "nereye ?" Dedi.Bende "hava alcam biraz" dedim.Kerem "Melis sanada birşey olabilir tek başıa gitme yabende gelim ya da gitme" dedi ama ben umursamayarak "Kerem ben gidiyorum birşey olmaz arkamdan gelme yalnız kalıcam biraz" dedim.Kapıdan çıktım.Hafif bir rüzgar vardı.Ormanın derinliklerine doğru ilerledim.Baya bir düşündüm bence gidip polislere haber vermeliydik ama Duru ve abim yokken gidemezdik ben onları bırakamazdım.Evdekiler napıyorlardır şimdi acaba? Bizi merak edip arıyorlarmıdır ?Niye biz niye bizim başımıza geliyor bunlar aklımda birçok soru işaretleri..
Baya bir uzaklaşmıştım yolumu kaybettim.Koşmaya başladım yok gene aynı yere geliyorum.Başımda bir acıyla yere düştüm.Yüzü şapkayla kapanmış biri
"yaklaşma bana" dedim. Kötü şeyler olacaktı.
Son gücümle "Lütfen bana yaklaşma"diyordum. Kısılmış sesimle bağırmaya başladım ama boşa uğraşıyordum burda kimse yoktu elimi başıma koydum kanıyordu üstüme gelmeye başladı. Her taraf bulanıklaştı gözlerim kapandı.
20 Yaşımda hayata gözlerimi yumdum. Benim hikayemde böyle bitti..
Benim kuzucuklarım bu bölümde böyle bitti yb de görüşmek üzere hoşçakalın.
YENİ BÖLÜM İÇİN SINIR
10 VOTE 10 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ DAĞ EVİ
TerrorKorku, dram, hüzün, aşk, gerilim... ✅İYİ OKUMALAR✔ 2016'da yazılmıştır.