Değerli Okuyucularım Hepinize İyi Okumalar Dilerim..
Melis'in Ağzından (unutanlar için Melis kardeşlerden ortanca):
"Ayy abi yardım etsene ya"diye bağırdım abime napim ama çok ağır bavul.Abim yanıma geldi oflayara bavulu aldı " sen ne doldurdun bunun içine güya 1 hafta kalacaktık." Dedi kaşlarını çatarak. "ya sadece ihtiyacım olanları almıştım aslında " dedim.Abim " ihtiyacın olanlar buysa olmayanlarıda katsan nasıl olurdu acaba bilmiyorum." Dedi gülerek.Çok bilmiş ya "dalga geçme hadi sallanmayalım daha Duru gili alacağız Elif nerde" diye sordum abime. O Sırada merdivenlerden inen Elif " geldim " dedi."Elif senden az doldurmuş iyi" dedi gülerek.Bende "hahahaha çok komik" diye sinirlendim abime.Elif arabaya bindi.Abim Elif'in küçük bavulunu aldı ve arabanın bagajına koydu.Şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.
Duru gilin evinin önünde durduk Duru ve Kerem kuzen Duru benim çok ama çok sevdiğim bir arkadaşım aslında 4 kişi gidecektik.Duru Kerem'de gelsin demişti.Bizde kabul ettik.Duru bavulunu yerleştirip yanımıza oturdu.Kerem ise öne abimin yanına oturdu.Bizde Duruyla sohpet etmeye başladık yaklaşık 3 saatlik yolumuz vardı.Bizde uyuyalım dedik.Bende gözlerimi kapattım ve uyudum.
Gözlerimi açtım omuzuma başlarını koymuş olan Elif ve Duru yu gördüm.Kerem uyumamıştı abime " abi ne kadar kaldı " diye sordum.Abim " yaklaşık 10 dakikalık yolumuz falan kaldı sende kızları uyandır istersen " dedi. "Tamam" diyerek kızları sarstım " kızlar kalkın " dedim.Onlarda başlarını omuzumdan kaldırdılar. " geldik mi ? " diye sordu Duru.Bende " 10 dakikamız falan kalmış " dedim.
Dağ evi gözükmüştü.Araba durdu."sonunda" diye arabadan indim.Ardından herkes indi. Bavulumu zar zor dağ evine koydum.Sıradan bir yerdi işte.Koltuğa oturdum. Herkes içeri girdi küçük bavullarını yere koydular koltuklara dağıldılar." Ya hava soğuk üşüdüm biri şömineye odun atsın" dedim.Gerçekten hav soğuktu. Kerem ve Kadir kalkıp odun attılar.
Isınmıştım." Üst kata bakalım mı yerleşelim bir " dedim.Onlarda başlarını olumlu anlamda salladı.
Üst kata çıktık.Bu dağ evinde 6 oda vardı.Ama aslında küçük bir yer.Altta 4 oda vardı ve o 4 odadan biri oturma odası üstte de 2 oda vardı. " ben Kerem ve Elif altta yatsın.Melis sizde üst katta yatın Duruyla. " dedi abim. Bende " tamam hadi eşyaları yerleştirek." Dedim. Onlar aşağıya indi.Duru bi oda seçti bende bana köşedeki oda kaldığı için içeriye geçtim kıyafetlerimi yerleştirdim.Ayakkabılarımı ve terliklerimi yere koydum.Yatağımada yeni bir çarşaf serdim.
Duru'nun kaldığı odaya gittim.O da yerleştirmişti herşeyini bana dönerek "hadi aşağıya inelim birşeyler hazırlayalım acıktık hepimiz " dedi.Bende başımı olumlu anlamda salladım.
Aşağıya indik.Getirdiklerimizi ben dolaba yerleştirdim Duru da o sırada sandviç hazırlıyordu.
Ardından herkes yanımıza geldi.Elif bize " bana gerek kalmamış " dedi hafif gülerek.Sanki yardım edecektide konuşuyordu " hadi oturun " dedim.Küçük masaya oturduk sandviçlerimizi yedik.
Hava kararmıştı. " hadi korku filmi izleyelim " dedim.Kerem " bana uyar " dedi.Abim zaten baştan razı.Elif bilmem anlamında kafasını salladı.Duru ne kadar yok desede biz onu en sonda ikna ettik.Filmlere baktım en korkuncunu açtım.Üzerimize battaniye getirdim.
Filmi başlattım.Başı fazla korkunç değildi bana göre Duruya baktım kafasını bataniyenin içine sokmuştu Allahallah ne kadarda korkak bu ya Duruya " Duru bakmassan ne anlamı kalıyor hem çokta korkunç değil " dedim.Keremde bana katılarak " aynen Melisa benim kuzenim ne kadarda korkakmış ya " dedi gülerek.
Filmin ortasına geldik ne yalan söyleyim korkmaya başlamıştım.Lambalar yanıp sönmeye başladı noluyordu?...
Sevgili okuyucularım İnşallah beğenmişsinizdir lütfen yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ DAĞ EVİ
HororKorku, dram, hüzün, aşk, gerilim... ✅İYİ OKUMALAR✔ 2016'da yazılmıştır.